23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 076-180156
Offentliggjort
17.04.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Viborg Kommune

Høring af materiale på udbud af tryghedsløsning til Viborg Kommune


Viborg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
Telefon: +45 21729638
E-mail: ahmi@viborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/104286668.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://permalink.mercell.com/104286668.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af materiale på udbud af tryghedsløsning til Viborg Kommune

Sagsnr.: 18/40900
II.1.2) Hoved-CPV-kode
32000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Viborg Kommune udbyder i foråret 2019 et begrænset udbud vedrørende etableringen af et dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning.

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Viborg Kommune valgt at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige kravspecifikationer og betingelser for optagelse i det dynamiske indkøbssystem.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32500000
32520000
32523000
32550000
35121700
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Viborg Kommune udbyder i foråret 2019 et begrænset udbud vedrørende etableringen af et dynamisk indkøbssystem på IP-baseret tryghedsløsning.

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Viborg Kommune valgt at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige kravspecifikationer og betingelser for optagelse i det dynamiske indkøbssystem.

Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det offentliggjorte materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til ændringer/forbedringer.

Høringssvar skal være modtaget senest fredag d. 3. maj kl. 12:00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
15/04/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/04/2019

Send til en kollega

0.032