Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Annullering af anskaffelse og udvikling af lokalplanportal
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anders Windelin
E-mail: qi3i@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/102868827.aspx
Del II: Genstand
Annullering af anskaffelse og udvikling af lokalplanportal
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på at anskaffe en digital platform til udarbejdelse af kommunens lokalplaner og understøttelse af de hermed forbundne processer. Formålet med anskaffelsen er at effektivisere arbejdet med kommunens lokalplanlægning. Ordregiver forventer, at der er potentiale for effektiviseringer i at få digitaliseret både lokalplanudarbejdelsen, kvalitetssikringen samt samarbejdet og processen omkring lokalplanen. Der ønskes en webbaseret Løsning, som er eksternt driftet. Den digitale platform, som Ordregiver ønsker at anskaffe kaldes Løsningen. Ordregiver er åben overfor løsningdesign. Den webbaserede Løsning kan både være med anvendelse af Standard-programmel og/eller Kundespecifikt-programmel.
Løsningen består af 4 overordnede behov, der opdeles i 4 delleverancer, jf. nedenstående oversigt. 2 delleverancer udgør de 2 basisfunktionaliteter som Løsningen skal indeholde. Disse 2 delleverancer er hhv. - delleverance 1 Udarbejdelse og kvalitetssikring af lokalplaner og
- delleverance 2 Procesunderstøttelse og overblik.
- Delleverance 3 Samarbejde med bygherrer og delleverance,
- 4 Produktion af kortbilag er optioner. Prioriteringen i rækkefølgen af delleverancer tager udgangspunkt i Ordregivers forretningsmæssige mål og behov, som de ser ud ved projektets start.
Løsningens 4 delleverancer:
1) Udarbejdelse og kvalitetssikring af lokalplaner (Skrivemaskinen).
1A) Produktion af lokalplaner inkl. implementering af lokalplanmanualen. Løsningen skal sikre en god og effektiv digital udarbejdelse af lokalplaner.
2) Procesunderstøttelse og overblik.
2A) Proces, tids og projektstyring i hele lokalplanprocessen.
2B) Løsningen skal give projektejere, projektledere og projektdeltagere overblik over status på både den samlede portefølje og den enkelte plan, som hhv. projektejer, projektleder eller projektdeltager arbejder på.
3) Samarbejde med bygherrer. Samarbejde mellem eksterne og interne parter i forbindelse med tilblivelse af lokalplaner (option).
3A) Samarbejde med bygherrer (eksterne) omfatter procesunderstøttelse i samarbejdet med bygherre, hvor de kan se udvalgte processer og statusser. F.eks. tidsplan med faser, milepæle og evt. aftalte møder. Omhandler også mulighed for udveksling af filer og materiale samt anmodning om igangsættelse af lokalplanproces fra bygherre (eksterne) (kaldes visitation).
4) Produktion af kortbilag i Løsningen (option).
4A) Løsningen skal understøtte en let tilgængelig og simpel produktion af kortbilag til lokalplaner med georefererede polygoner.
Der ønskes en webbaseret Løsning, som er eksternt driftet. Ordregiver er åben overfor løsningsdesign. Den webbaserede Løsning kan både være med anvendelse af Standard-programmel og/eller Kundespecifikt-programmel.
Kontrakten løber fire (4) år fra indgåelse af kontrakten. Ordregiver kan forlænge Kontrakten med 2 perioder af 1 år.
Løsningen indeholder 2 delleverancer som er optioner er hhv.: Delleverance 3 Samarbejde med bygherrer og delleverance 4 Produktion af kortbilag. Delleverance 3 omhandler Samarbejde med bygherrer. Delleverance 4 omhandler Produktion af kortbilag i Løsningen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk