Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Skive Kommune
Vindere
EU - udbud på daginstitutionssystem
(26.06.2019)
KMD A/S
Lautrupparken 42
2750 Ballerup
EU - udbud på daginstitutionssystem
Skive Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Holtse
Telefon: +45 31386602
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/99705961.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skive.dk/
Del II: Genstand
EU - udbud på daginstitutionssystem
Indkøbet vedrører et daginstitutionssystem til Skive Kommune.
Skive Kommune ønsker et system på dagtilbudsområdet med det formål at understøtte administrationen af børn, som benytter et eller flere af følgende pasningstilbud samt de pladser, der er til rådighed i disse tilbud:
- Dagtilbud til børn, herunder daginstitution (Vuggestue, børnehave, fritidshjem m.v.),
- Klubber,
- Skolefritidsordning i henhold til folkeskolelovens § 3 m.m.
Derudover ønskes tilbud på en option til:
- Dagplejemodul.
Systemet skal kunne anvendes af de dele af forvaltningen og de institutioner, der administrerer børn og daginstitutioner, m.v.
Det forventes, at der tilbydes en hosted løsning (SaaS), således at Tilbudsgiver drifter det tilbudte system. Derfor er der i kontrakten vedlagt en standard hostingaftale og en databehandleraftale.
Udbud af daginstitutionssystem til Skive Kommune.
Den ordinære kontraktperiode er 4 år fra den 1.1.2020 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge kontraktperioden med 2 x 12 måneder. Forlængelse kan ske af en eller flere omgange med et varsel på 3 måneder inden udløb af den ordinære eller forlængede kontraktperiode.
Tilbud skal omfatte en option til Dagplejemodul.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk