23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 048-110680
Offentliggjort
08.03.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Annulleringsbekendtgørelse på Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning


Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
64942212
Nyropsgade 1
København V
1602
Danmark
Kontaktperson: Jesper Tarp Petersen
Telefon: +45 29287823
E-mail: jk7a@kk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98245034.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annulleringsbekendtgørelse på Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en Omstillings- og kontaktcenterløsning, i det efterfølgende kaldet Løsningen. Løsningen skal omfatte Leverandørens klargøring til brug i et datacenter under Leverandørens rådighed, samt drift og vedligeholdelse af Løsningen i kontraktperioden.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32540000
48510000
64214200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Siden 2014 har Københavns kommunes Omstillings- og kontaktcenterløsning været baseret på Telia CallGuide. Kontrakten for denne løsning er under udløb, hvorfor løsningen skal konkurrenceudsættes.

Omstillings- og kontaktcenterløsningen afvikles i dag i samspil med kommunens centrale telefoniplatform og mobiltelefoner. Løsningen skal endvidere integreres med en række generelle og kundespecifikke systemer.

Der er p.t. etableret Omstillings- og kontaktcenterløsninger i over 110 organisatoriske enheder fordelt på over ca. 50 lokationer. I kontaktcentrene besvares dagligt op til 12 000 opkald fra borgere, virksomheder, samarbejdspartnere og kolleger. Der er defineret over 5 000 navngivne agenter med op til 500 i samtidig brug.

Løsningen skal omfatte alt programmel, udstyr og parameteropsætning, der er nødvendig for at levere en fuldt funktionel løsning. Leverandøren skal i implementeringsfasen etablere integration til udvalgte systemer, levere uddannelse samt implementere Løsningen i etaper til kommunens forvaltninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Teknisk kvalitet / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Leverancekvalitet / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Driftsforhold / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Brugervenlighed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Til Løsningen skal tilbydes følgende Minimumoptioner:

- Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere information.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 021-045915
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har den 25.1.2019 afsendt udbudsbekendtgørelse nr. 2019/S 021-045915 vedrørende et Udbud af en Omstillings- og Kontaktcenterløsning til Københavns Kommune.

Ordregiver har besluttet af annullere nærværende udbud på grund af manglende konkurrence og ændringer i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/03/2019

Send til en kollega

0.094