Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
Annulleringsbekendtgørelse på Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Nyropsgade 1
København V
1602
Danmark
Kontaktperson: Jesper Tarp Petersen
Telefon: +45 29287823
E-mail: jk7a@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98245034.aspx
Del II: Genstand
Annulleringsbekendtgørelse på Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en Omstillings- og kontaktcenterløsning, i det efterfølgende kaldet Løsningen. Løsningen skal omfatte Leverandørens klargøring til brug i et datacenter under Leverandørens rådighed, samt drift og vedligeholdelse af Løsningen i kontraktperioden.
Siden 2014 har Københavns kommunes Omstillings- og kontaktcenterløsning været baseret på Telia CallGuide. Kontrakten for denne løsning er under udløb, hvorfor løsningen skal konkurrenceudsættes.
Omstillings- og kontaktcenterløsningen afvikles i dag i samspil med kommunens centrale telefoniplatform og mobiltelefoner. Løsningen skal endvidere integreres med en række generelle og kundespecifikke systemer.
Der er p.t. etableret Omstillings- og kontaktcenterløsninger i over 110 organisatoriske enheder fordelt på over ca. 50 lokationer. I kontaktcentrene besvares dagligt op til 12 000 opkald fra borgere, virksomheder, samarbejdspartnere og kolleger. Der er defineret over 5 000 navngivne agenter med op til 500 i samtidig brug.
Løsningen skal omfatte alt programmel, udstyr og parameteropsætning, der er nødvendig for at levere en fuldt funktionel løsning. Leverandøren skal i implementeringsfasen etablere integration til udvalgte systemer, levere uddannelse samt implementere Løsningen i etaper til kommunens forvaltninger.
Til Løsningen skal tilbydes følgende Minimumoptioner:
- Der henvises til udbudsmaterialet for nærmere information.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Omstillings- og kontaktcenterløsning
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har den 25.1.2019 afsendt udbudsbekendtgørelse nr. 2019/S 021-045915 vedrørende et Udbud af en Omstillings- og Kontaktcenterløsning til Københavns Kommune.
Ordregiver har besluttet af annullere nærværende udbud på grund af manglende konkurrence og ændringer i udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk