Fakta om udbudet
Udbyder
Rudersdal Kommune
ERP
Rudersdal Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188378
Øverødvej 2
Holte
2840
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Karklinat
Telefon: +45 72682036
E-mail: mikka@rudersdal.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/35ab8016-a4b4-4a03-a92d-7581198d5ead/homepage
Del II: Genstand
ERP
Rudersdal Kommune udbyder hermed økonomisystem med tilhørende debitordel samt løn- og personalesystem, inklusiv vagtplanlægning og lønsumsstyring. Det er målet med dette udbud at lægge grundstenen til et samarbejde. Et samarbejde hvor der er vilje til at finde løsninger, der skaber den bedst mulige platform for stærk kommunal ressourcestyring - samtidig med at løsningerne styrker leverandørens forretning. Vigtigst er at gå væk fra køber-sælger rollen i kontraktperioden og i stedet lykkes i en samarbejdsrelation, der ikke handler om mersalg og kontraktrytteri.
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler med henblik på størst mulig konkurrence. Delaftalerne består af følgende:
- Delaftale 1: Løn- og personalesystem, inklusiv vagtplan og lønsumsstyring,
- Delaftale 2: Økonomi og debitor.
Løn, personale og vagtplanssystem
Rudersdal Kommune
Der udbydes et løn og personalesystem indeholdende vagtplansadministration. Det indebærer et IT-system til kommunens løn- og personaleadministration – herunder udbetaling af overenskomstmæssig korrekt løn samt håndtering af personaletilgang, -afgang samt fravær mv.
Vagtplan udarbejder vagtplaner til brug for institutioner med døgndækning mv.
- Uddannelse af brugere,
- Konvertering af data.
Der kan afgives tilbud på en enkelt delaftale eller begge delaftaler. Gives der bud på begge delaftaler, har tilbudsgiver mulighed for at give en rabat, jf. Udbudsbilag A, punkt 2.4 ”Adgang for afgivelse af rabat”.
Økonomi- og Debitorsystem
Rudersdal Kommune
Der udbydes et Økonomi- og debitorsystem. Det indebærer et IT-system til administration af kommunens økonomistyring – herunder udarbejdelse af budget og regnskab inkl. bogføring og betaling mv. Debitor håndterer kommunens tilgodehavender og sikrer opkrævning heraf.
Der kan afgives tilbud på en enkelt delaftale eller begge delaftaler. Gives der bud på begge delaftaler, har tilbudsgiver mulighed for at give en rabat, jf. Udbudsbilag A, punkt 2.4 ”Adgang for afgivelse af rabat”.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
I kontrakten er der indbygget muligheden for agilitet – altså løbende tilpasning og udvikling af systemunderstøttelsen. De agile tilpasninger skal ligge inden for rammerne af leverancens omfang, hvor udgangspunktet er et brugervenligt standardsystem baseret på velafprøvet, tilgængelige teknologi på det danske kommunale marked.
Leverandøren kan vælge at give tilbud på én eller begge delaftaler. Der indgås aftale med [1] leverandør pr. delaftale.
Leverandøren er forpligtet til at overholde den i kontrakten angivne arbejdsklausul i hele aftaleperioden.
Leverandøren er forpligtet til at sikre overholdelse af grundlæggende rettigheder, herunder at Leverandøren ikke forskelsbehandler som følge af køn, race, religion, seksuel orientering, politisk anskuelse, handicap, alder og etnisk tilhørsforhold.
Leverandøren skal overholde alle de ILO-konventioner, som Danmark har tilsluttet sig, herunder:
— Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105),
— Ingen diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111),
— Mindste alder for adgang til beskæftigelse samt forbud mod og omgående indsats til afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182),
— Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155), samt
— Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135), inden for rammerne af gældende lovgivning.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk