Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
(08.12.2018)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Direkte tildeling af ledelsesinformationssystem på SKI 02.19, delaftale 2
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
Telefon: +45 56921041
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/96381056.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Direkte tildeling af ledelsesinformationssystem på SKI 02.19, delaftale 2
Leveringsaftalen indgås iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter levering af ledelsesinformationssystem til Bornholms Regionskommune.
Bornholms Regionskommune.
Leveringsaftalen indgås iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter levering af ledelsesinformationssystem til Bornholms Regionskommune.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen indgås med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftalen SKI 02.19 ASP og Cloud-Saas Services angivne retningslinjer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
26911745
Lautrupparken 40-42
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK014
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk