Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vindere
Koncernløsning til Vesthimmerlands Kommune
(27.05.2019)
Fujitsu A/S
Lautrupbjerg 9
2750 Ballerup
Koncernløsning
Vesthimmerlands Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189471
Vestre Boulevard 7
Aars
9600
Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Dencker
Telefon: +45 99668325
E-mail: lde@vesthimmerland.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95130001.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Koncernløsning
Vesthimmerlands Kommune udbyder levering af et økonomi- og debitorsystem, et løn- og vagtplansystem samt et projekt- og ressourcestyringsystem.
Vesthimmerlands Kommune, Rådhuset, Vestre Boulevard 7, 9600 Aars
Udbuddet gennemføres som en samlet koncernløsning, og der vil blive indgået kontrakt med en leverandør for de 5 fagsystemer: økonomi, debitor, løn, vagtplan samt projekt- og ressourcestyring.
Vesthimmerlands Kommunes strategiske udgangspunkt er KL's fælleskommunale digitaliseringsstrategi. Med udgangspunkt i disse strategier ønsker Vesthimmerlands Kommune at digitalisere og effektivisere de administrative arbejdsprocesser, så systemernes funktionalitet integreres og anvendelsen af data optimeres.
Der er mulighed for forlængelse af kontrakten med op til 2 x 24 mæneder.
Der er option på gennemførelse af den samlede slutbrugeruddannelse i kommunens lokaler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal have en erhvervansvarsforsikring med en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 1 000 000 DKK,
- Tilbudsgivers årsomsætning i hvert af de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal opgive minimum 3 referencer fra de seneste 3 år for levering af tilsvarende løsninger som de udbudte, hvor opgavernes omfang minder om ordregivers forhold. Der ønskes beskrivelse af den udførte opgave, herunder bl.a.:
- Antallet af brugere på systemet,
- Beløb (den årlige kontraktsum),
- Startdato og slutdato forstået som en kontrakts ikrafttrædelsesdato og ophørsdato,
- Navn på kunden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har ndgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk