Fakta om udbudet
Udbyder
Aabenraa Kommune
Vindere
(30.11.2018)
KMD
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
Aabenraa Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189854
Skelbækvej 2
Aabenraa
6200
Danmark
Kontaktperson: Bo Sørensen
Telefon: +45 73768945
E-mail: bsoere@aabenraa.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aabenraa.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services. Leveringsaftalen omfatter et ledelsesinformationssystem, som skal dække bredt over samtlige forvaltninger med mulighed for afrapporteringer, som understøtter ledelse, styring og effektvurdering.
Aabenraa Kommune.
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services. Leveringsaftalen omfatter et ledelsesinformationssystem, som skal dække bredt over samtlige forvaltninger med mulighed for afrapporteringer, som understøtter ledelse, styring og effektvurdering.
Kontrakten kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen omfatter supplement til eksisterende ledelsesinformationssystem. Supplement muliggør at historisk data fra tidligere KMD koncernsystem fortsat er tilgængeligt samt at ny data kan anvendes i den eksisterende øvrige løsning.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Lautrupparken 40-42
Ballerup
2750
Danmark
E-mail: ski_kmd@kmd.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse: http://kmd.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 33307621
E-mail: klfu@klfu.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet
eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en
udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i
Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. håndhævelseslovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk