Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Udbud af servere og storage løsninger samt vedligehold
Region Sjælland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Ærtekildevej 1
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Morten Kjeldgaard
Telefon: +45 21708717
E-mail: mortk@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af servere og storage løsninger samt vedligehold
Region Sjælland er sammen med Region Hovedstaden i færd med at udarbejde materiale til udbud af rammekontrakter på servere og storage. De 2 regioner har forventning om at offentliggøre udbuddet i januar 2018. Ved bekendtgørelses datoen, vil alt udbudsmaterialet være tilgængeligt. Nærværende forhåndsmeddelelse er af vejledende karakter. Forhåndsmeddelelsen har ikke til hensigt at forkorte ansøgningsfristen. Ansøgningsfristen vil minimum være på 30 dage, jf. § 63, stk. 2 i Udbudsloven. Forhåndsmeddelelsen er alene udtryk for de 2 regioners forventede gennemførelse af Udbudsprocessen. Den samlede forhåndsmeddelelse er vejledende.
Ringsted.
Region Sjælland er sammen med Region Hovedstaden i færd med at udarbejde materiale til udbud af rammekontrakter på servere og storage. De 2 regioner har forventning om at offentliggøre udbuddet i januar 2018. Ved bekendtgørelses datoen, vil alt udbudsmaterialet være tilgængeligt. Nærværende forhåndsmeddelelse er af vejledende karakter. Forhåndsmeddelelsen har ikke til hensigt at forkorte ansøgningsfristen. Ansøgningsfristen vil minimum være på 30 dage, jf. § 63, stk. 2 i Udbudsloven. Forhåndsmeddelelsen er alene udtryk for de 2 regioners forventede gennemførelse af Udbudsprocessen. Den samlede forhåndsmeddelelse er vejledende.
Denne forhåndsmeddelelsen udgør samtidigt en invitation til markedsdialog. Region Sjælland iværksætter denne markedsdialog som inspiration og viden til det kommende udbud. Efter henvendelse vil aktøren få adgang til download af kort spørgeskema, der dækker servere og storage. Spørgeskemaer udfyldes og uploades senest torsdag d.6.12.2018 klokken 12:00. Udfyldte spørgeskemaer vil danne baggrund for udvælgelse af 4-6 aktører, som vil blive indkaldt til dialogmøder i perioden 18-20.12.2018 i tidsrummet 09:00-11:00 eller 13:00-15:00.
Leverandører og producenter af server og storage løsninger opfordres til at indhente materiale om markedsdialogen samt angive eventuel interesse for deltagelse i markedsdialogen via portalen..
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger