Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Genudbud af IT: Stationære, bærbare, tilbehør mv.
(02.04.2019)
Dustin A/S
Åhave Parkvej 27
8260 Viby J
Genudbud af IT: Stationære, bærbare, tilbehør mv
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55960410
Skovvangen 28
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Michelle Buck
E-mail: mah@ifirs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95300926.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af IT: Stationære, bærbare, tilbehør mv.
Indkøbsfællesskabet IFIRS udbyder på vegne af dets medlemsskoler en rammeaftale omfattende stationære og bærbare computere samt skærme og tilbehør.
Der er tale om en frivillig forpligtende aftale, hvor de skoler, som fremgår af udbudsbetingelserne er forpligtet til at anvende rammeaftalen fra kontraktstart og hvor IFIRS' resterende medlemsskoler kan tilslutte sig aftalen.
Af IFIRS' medlemsliste, Bilag 5, fremgår hvem der kan tilslutte sig og anvende rammeaftalen.
IFIRS udbyder en rammeaftale vedrørende levering af computere og IT-tilbehør, der omfatter følgende:
— Bærbar mini,
— Bærbar 14",
— Bærbar 15,6",
— Bærbar Flip,
— Bærbar Workstation,
— Stationær SFF og MT,
— Konfigurationer,
— Skærme og dockingstationer,
— Tilbehør,
— Forsikring af elevcomputere,
— Serviceydelser.
Rammeaftalen kan forlænges 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erklæring vedr. forsikring,
— Erklæring vedr. økonomiske og finansielle nøgletal.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring:
— Mindstekrav: Forsikringssum på 10 000 000 DKK,
— Mindstekrav: Selvrisiko på maksimalt 100 000 DKK.
Økonomiske og finansielle nøgletal:
— Mindstekrav: En gennemsnitlig årlig omsætning på minimum 25 000 000 DKK,
— Mindstekrav: Positiv egenkapital i de 3 seneste regnskabsår,
— Mindstekrav: Det gennemsnitlige nøgletal af overskudsgraden for de 3 seneste disponible regnskabsår skal være positiv,
— Mindstekrav: Det gennemsnitlige nøgletal af soliditetsgraden for de 3 seneste disponible regnskabsår skal være positiv.
— Erklæring vedr. referencer.
— Mindstekrav: Referencen skal angå levering af stationære og bærbare computere samt skærme,
— Mindstekrav: Referencen skal være udført inden for de seneste 3 år,
— Mindstekrav: Referencen skal være sammenlignelig med omfanget af nærværende rammeaftale,
— Mindstekrav: Levering af enhederne skal delvist have fundet sted inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalen forventes udbudt på ny i 20xx til 20xx afhængig af optionens udnyttelse jf. punkt II.2.7).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk