Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/94675793.aspx
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Valgt firma
(29.01.2019)
Bravida Danmark A/S
Park Allé 373
2605 Brøndby
Genudbud af AIA, ADK og ITV-anlæg 2
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Odense
Danmark
Kontaktperson: Sanda Huskovic
E-mail: sahus@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94675793.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Åsumvej 35
Odense
Danmark
Kontaktperson: Torben Skovgaard
E-mail: tosko@beredskabfyn.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://beredskabfyn.dk
Odense
Danmark
E-mail: sr@lpo.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lpo.dk
Del II: Genstand
Genudbud af AIA, ADK og ITV-anlæg 2
Udbuddet vedrører køb af:
— Automatisk Indbrudsalarmanlæg (AIA),
— Adgangskontrolanlæg (ADK),
— Internt TV (ITV), som er synonymt med TV-overvågning - TVO, som blandt andet benyttes af brancheforeningen Forsikring og Pension (herefter F&P).
Odense Kommune.
Aftalen omfatter anskaffelse af nye anlæg (Anlæg) samt kompatible dele/komponenter (Komponenter) til installation, service, reparation og vedligeholdelse (samlet kaldet Produkter), samt mulighed for at anskaffe serviceeftersyn, reparationer, vedligeholdelse samt rådgivning til Ordregiver i henhold til tilbudslisten og anlægsoversigten (samlet kaldet Serviceydelser).
Leverandøren skal således både kunne servicere, vedligeholde og reparere de nye såvel som de eksisterende anlæg.
Snitfladerne til Ordregivers øvrige aftaler fremgår af kravspecifikationen.
Rammeaftalen omfatter alle enheder, institutioner, forvaltninger mv., som er en del af Odense Kommune. Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside www.odense.dk
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav varerne skal opfylde, henvises til tilbudslisten og kravspecifikationen, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Den forventede omsætning for rammeaftalen er 17 000 000 DKK udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
I forbindelse med udførelse af denne opgave stiller Odense Kommune krav til opfyldelse af arbejdsklausul. Odense Kommune gennemfører udbuddet på vegne af Beredskab Fyn og Odense Havn. Der vil således blive underskrevet 3 selvstændige kontrakter for hver af de 3 Ordregivere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og/eller faglig formåen:
Referenceliste med mindst 3 tidligere leverancer med en minimumsværdi på 1 000 000 p.a. inden for de sidste 3 år hvor Tilbudsgiver har leveret service af AIA, ADK og/eller ITV-anlæg.
(regnet i forhold til referencens slutdato, hvorfor det er denne dato, der bør oplyses, som dato for referencen. Hvis referencen endnu ikke er afsluttet, bedes en forventet slutdato oplyses).
Der henvises til det vedlagte udkast til Rammeaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Januar 2023.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk