Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=223767&B=NORDDJURS
Udbyder
Norddjurs Kommune
Opdateringer
Ordregiver er blevet bekendt med en fejl i tilbudslisten, hvori det vurderes at en rettelse af tilbudslisten vil være at betragte som en grundlæggende ændring. På denne baggrund annulleres udbuddet.
Udbud af nødkald og personsikring til Norddjurs Kommune
Norddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Camilla Frank
Telefon: +45 89593303
E-mail: cf@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/299676
Del II: Genstand
Udbud af nødkald og personsikring til Norddjurs Kommune
Udbud af nødkald og personsikring til Ordregivers personale samt beboere på plejecentre, sociale botilbud samt i eget hjem.
Udbud af nødkald og personsikring til Ordregivers personale samt beboere på plejecentre, sociale botilbud samt i eget hjem.
Der er mulighed for anvendelse af option på 1 x 12 måneder.
Der er mulighed for anvendelse af option på forlængelse på 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, skal tilbudsgiver vedlægge nøgletal i form af tilbudsgivers egenkapital for det senest afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal – i det seneste afsluttede regnskabsår, have en positiv egenkapital på minimum 500 000 DKK. Har tilbudsgiver ikke afsluttet nogen regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere ved balance fra tilbudsgivers bogholderi, at tilbudsgiver ved afslutningen af sidste kvartal havde en egenkapital på minimum 500 000 DKK. Balancen skal være attesteret af en uafhængig revisor.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, skal tilbudsgiver vedlægge en liste over de betydeligste leverancer, der er udført inden for de seneste 3 år med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige eller private modtager.
Tilbudsgiver skal som minimum angive 2 sammenlignelige referencer, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Med sammenlignelige reference menes, at tilbudsgiver har leveret nødkald og personsikring til offentlig eller privat kunde, til en værdi af minimum 200 000 DKK.
Denne rammeaftale er en aftale i overensstemmelse med reglerne i udbudsloven. Kontrakten medfører som udgangspunkt ikke pligt for ordregiver til at aftage en bestemt mængde af de produkter, der er omfattet af aftalen.
Ordregiver er dog forpligtet til at anvende den/de indgåede kontrakt(er) til at dække sit forbrug. Ordregiver er dog berettiget til at anvende delydelsesreglen i udbudslovens § 8, stk. 2 og kan derfor indkøbe op til 20% af sit samlede forbrug ved andre leverandører.
Ligeledes tages der forbehold for ændringer i antallet af leveringssteder og leveringsadresser, fx som følge af beslutning om udlicitering, omstruktureringer og kapacitetstilpasninger.
Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage køb til anden side, såfremt et/en af kontrakten omfattet produkt/ydelse ikke kan dække et særligt behov hos ordregiver.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/