Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Præanalytisk sorter
(02.11.2018)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmen 59
2650 Hvidovre
Sorter
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Seniorkonsulent Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Sorter
Præanalytisk sorter til blodprøverør m.v. inkl. bulkloader, centrifuge og afpipettering.
Præanalytisk sorter til blodprøverør m.v. inkl. bulkloader, centrifuge og afpipettering.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Den præanalytiske sorter inkl. bulkloader, centrifuge og afpipettering skal kunne sortere i udstyrsspecifikke racks og kunne sammenkobles med eksisterende analyseudstyr fra Bispebjerg-matriklen af fabrikat Cobas, og hvor gulvet har begrænset bæreevne, og kan derfor af tekniske grunde kun tildeles én bestemt økonomisk aktør.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Præanalytisk sorter
Industriholmen 59
Hvidovre
2650
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk