Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederikshavn Forsyning A/S
Vindere
IT-driftsaftale
(15.02.2019)
IT Relation A/S
Dalgas Plads 7 B, 1. sal.
7400 Herning
IT-driftsaftale
Frederikshavn Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
25599470
Knivholtvej 15
Frederikshavn
9900
Danmark
Kontaktperson: Morten Steen
E-mail: most@forsyningen.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92956393.aspx
Internetadresse for køberprofilen: www.forsyningen.dk
Del II: Genstand
IT-driftsaftale
Udbuddet gælder en IT-driftsaftale for virksomhedens administrative løsninger og tynde klienter i et dedikeretmiljø
Frederikshavn.
Udbuddet gælder en IT-driftsaftale i et dedikeret miljø. Aftalen omfatter:
- Drift af dedikerede fysiske og virtuelle server og storage,
- Drift af databaser,
- Drift af applikationer,
- Drift af Citrix-miljø,
- Første linje helpdesk udenfor normal arbejdstid,
- Drift af tynde klienter,
- Leje af Microsoft-softwarelicenser,
- Option på opgradering af Office-platform,
- Option på supplerende konsulentbistand.
Udbyder ønsker at indgå en 4-årig aftale med mulighed for forlængelse op til 2 gange 12 måneder. Kontraktenforudsættes at træde i kraft 1.12.2018
Mulighed for forlængelkse i op til 2 gange 12 måneder.
Option op opgradering af kundens Office platform til Microsoft Office 365.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har en egenkapital på mindst 5 000 000 DKK.
For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type.
Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til 3 års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste 3 år.
Kompetencer og resourcer.
Fysisk lokation.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har relevante referencer for forsyningsvirksomheder af sammenlignelig størrelse.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har kompetencer og ressourcer indenfor de krævede områder i et omfang, der sikrer at reel 24/7 drift kan opretholdes. Der er ikke referencer i eCertis vedr. kundeoprettede udvælgelseskriterier.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har lokal tilstedeværelse i Region Nordjylland.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk