Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune
Vindere
0511 (Tilrettet) Tilbudsfase om RPA-konsulentydelser
(02.04.2019)
Droids Agency
Njalsgade 76 3. sal
2300 København S
0511 (Tilrettet) Tilbudsfase om RPA-konsulentydelser
(02.04.2019)
Carve Consulting P/S
Nørre Voldgade 11, 2.sal
1358 København
0511 (Tilrettet) Tilbudsfase om RPA-konsulentydelser
(02.04.2019)
Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Weidekampsgade 6
2300 København S
0511 (Tilrettet) Tilbudsfase om RPA-konsulentydelser
(02.04.2019)
Ernst & Young Godkendt Revisionspartnerselskab
Osvald Helmuths Vej 4
2000 Frederiksberg
0511 (Tilrettet) Tilbudsfase om RPA-konsulentydelser
(02.04.2019)
KPMG P/S
Dampfærgevej 38
2100 København Ø
Rammeaftale om RPA-konsulentydelser
Københavns Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Alle 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Martin Regner Groth
E-mail: martin.regner.groth@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92017898.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale om RPA-konsulentydelser
- Aftalen omfatter ikke RPA-driftsopgaver, da Kunden selv varetager drift og vedligehold af de færdige RPA-løsninger,
- Denne Aftales Leverancer omfatter kun automatiseringer med RPA,
- Automatiseringsteknologier som Machine Learning, AI og lignende er ikke en del af denne Aftales leverance- og ydelsesomfang,
- Behovet for konsulentydelse kan omhandle både korte og længerevarende Leverancer
- Aftalen er søgt holdt i overordnede krav, der primært omhandler kvalifikationer og kapacitet til at udføre elementer af automatiseringsprojekter,
- Kravene vil primært fokusere på konsulentydelse til rådgivning og kortlægning af Kundens automatiseringspotentialer med RPA samt udvikling og gennemførsel af Kundens RPA-projekter,
- Aftalen omfatter ikke RPA-driftsopgaver, da Kunden selv varetager drift og vedligehold af de færdige RPA-løsninger,
- Denne Aftales Leverancer omfatter kun automatiseringer med RPA.
Automatiseringsteknologier som Machine Learning, AI og lignende er ikke en del af denne Aftales leverance- og ydelsesomfang.
Behovet for konsulentydelse kan omhandle både korte og længerevarende Leverancer.
Ved vurderingen af, hvor relevante ansøgerens referencer er i forhold til den pågældende ydelse, vil der lægges positivt vægt på, at:
- Referencerne indeholder erfaring med automatiseringsprojekter i forbindelse med design, udvikling og/eller gennemførelse af RPA-projekter, herunder særligt i store og komplekse organisationer/virksomheder,
- Antallet af proceskonsulent- og/eller udviklingskonsulenttimer, idet flere vægtes positivt,
- Antallet af involverede aktører/interessenter i projektet idet flere involverede vægtes positivt,
- Strukturen af den automatiserede proces og dennes omfang og kompleksitet, idet større omfang og kompleksitet vægtes positivt.
Leverandøren skal ved aftaleindgåelse acceptere Kundens arbejds- og CSR-klausuler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal være registeret i Erhvervsstyrelsen eller have tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor ansøgers virksomhed er etableret.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk