23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 179-406611
Offentliggjort
18.09.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

HOFOR A/S

Vindere

Migrering CRM

(05.04.2019)
NetCompany
københavn

Konsulentydelser Dynamics 365 for Finance and Operations - Delaftale 1

(05.08.2019)
Pingala A/S
Brøndby

Konsulentydelser Dynamics 365 for Finance and Operations - Delaftale 2

(05.08.2019)
Axlogic P/S
København

Dynamisk Indkøbssystem - 365


HOFOR A/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 161-368427)

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
HOFOR A/S
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Joachim Machholm
Telefon: +45 27953819
E-mail: jmac@hofor.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Dynamisk Indkøbssystem - 365

Sagsnr.: 24.02-00945
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72220000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omhandler HOFORs anskaffelser af IT-konsulentydelser, relateret til Microsoft 365.

HOFOR forventer, at der via det dynamiske indkøbssystem vil indkøbes konsulentydelser for ca. 3 000 000 DKK årligt, heraf er ca. 10% relateret til Office, 60% relateret til Dynamics 365 og 30% relateret til AZURE løsninger. Leverandører skal bistå med; assistance, ydelser eller udvikling, ved at tilbyde konsulenter med kompetencer inden for Microsofts 365 økosystem.

Hovedvægten af konsulenternes arbejder vil være fokuseret på: Dynamics 365 CE, Dynamics 365 Operation, Talent, Project online samt Microsoft AZURE, Office 365 og Exchange Online. Tilbudte konsulenter skal have de nødvendige MS licenser, f.eks. Visual Studio, som er nødvendige for at udføre ydelserne. Leverandørens optagelse er ikke ensbetydende med, at virksomheden er garanteret nogen omsætning. Ansøgere kan løbende ansøge om deltagelse i det dynamiske indkøbssystem i dets løbetid (forventet 4 år), via EU-Supply.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/09/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 161-368427

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17/09/2018
Tidspunkt: 13:00
Læses:
Dato: 19/09/2022
Tidspunkt: 13:00
Afsnit nummer: IV.2.3)
I stedet for:
Dato: 01/10/2018
Læses:
Dato: 19/09/2022
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.047