Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Vindere
Migrering CRM
(05.04.2019)
NetCompany
københavn
Konsulentydelser Dynamics 365 for Finance and Operations - Delaftale 1
(05.08.2019)
Pingala A/S
Brøndby
Konsulentydelser Dynamics 365 for Finance and Operations - Delaftale 2
(05.08.2019)
Axlogic P/S
København
Dynamisk Indkøbssystem - 365
HOFOR A/S
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 161-368427)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Joachim Machholm
Telefon: +45 27953819
E-mail: jmac@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Dynamisk Indkøbssystem - 365
Udbuddet omhandler HOFORs anskaffelser af IT-konsulentydelser, relateret til Microsoft 365.
HOFOR forventer, at der via det dynamiske indkøbssystem vil indkøbes konsulentydelser for ca. 3 000 000 DKK årligt, heraf er ca. 10% relateret til Office, 60% relateret til Dynamics 365 og 30% relateret til AZURE løsninger. Leverandører skal bistå med; assistance, ydelser eller udvikling, ved at tilbyde konsulenter med kompetencer inden for Microsofts 365 økosystem.
Hovedvægten af konsulenternes arbejder vil være fokuseret på: Dynamics 365 CE, Dynamics 365 Operation, Talent, Project online samt Microsoft AZURE, Office 365 og Exchange Online. Tilbudte konsulenter skal have de nødvendige MS licenser, f.eks. Visual Studio, som er nødvendige for at udføre ydelserne. Leverandørens optagelse er ikke ensbetydende med, at virksomheden er garanteret nogen omsætning. Ansøgere kan løbende ansøge om deltagelse i det dynamiske indkøbssystem i dets løbetid (forventet 4 år), via EU-Supply.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer