Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219282&B=KA
Udbyder
TECHCOLLEGE
Vindere
Indkøb af 1 3D scanner
(29.11.2018)
Kvejborg ApS
Snedsted
Udbud af 3D printere
(29.11.2018)
Protech Denmark A/S
6000 Kolding
Udbud af 3D printere og scanner
TECHCOLLEGE
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
46994051
Øster Uttrup Vej 1
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: AUMENTO - Henrik Holtse
Telefon: +45 31386602
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Ny Østergade 3
København
1101
Danmark
Kontaktperson: Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Del II: Genstand
Udbud af 3D printere og scanner
Udbuddet gennemføres efter proceduren offentligt udbud i henhold til udbudsloven. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler, hvor delaftale 1 vedrører indkøb af 2 3D printere (1 printer til metal og 1 printer til plast) og delaftale 2 vedrører indkøb af en 3D scanner.
Udbud af 3D printere
Aalborg.
Indkøb af 2 3D printere (1 printer til metal og 1 printer til plast).
Indkøb af 1 3D scanner
Aalborg.
Indkøb af 1 3D scanner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal udfylde de markerede felter i følgende hovedafsnit i ESPD:
- Del II.A (oplysninger om den økonomiske aktør),
- Del II.B (oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter),
- Del II.C (oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet),
- Del II.D (oplysninger om underleverandører, hvis kapacitet den økonomiske aktør ikke baserer sig på),
- Del III.A (straffedomme),
- Del III.B (betaling af skatter, afgifter og bidrag),
- Del III.C (insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse).
Såfremt ansøger deltager i udbuddet sammen med andre (konsortium, joint venture eller lignende) skal de andre deltagere fremsende særskilt ESPD.
Såfremt ansøger i relation til vurderingen af udvælgelsesgrunde ønsker at basere sig på andre enheders formåen (f.eks. underleverandører eller andre enheder i koncernen), skal disse enheder fremsende særskilt ESPD.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk