Fakta om udbudet
Udbyder
Syddjurs Kommune
Vindere
(07.09.2018)
J.H. Schultz Information A/S
Annexstræde 5
2500 Valby
Leveringsaftale indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, kommunal
Syddjurs Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
Telefon: +45 87535775
E-mail: indkob@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, kommunal
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal vedrørende et IT system til understøttelse af sagsbehandling i Syddjurs Kommunes Jobcenter.
Der agtes indgået kontrakt om et IT system til understøttelse af sagsbehandling i Syddjurs Kommunes Jobcenter, efter direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal.
Forlængelse af kontrakt med 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftale 02.19 ASP/Cloud angivne retningslinier.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
89634814
Annexstræde 5
Valby
2500
Danmark
NUTS-kode: DK01
Internetadresse: http://www.schultz.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives
til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. håndhævelseslovens § 12, stk.1.VI.3.3)
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk