Fakta om udbudet
Offentliggjort
10.03.2014
Udbudstype
Offentligt udbud
Bestilling af materiale
Addresse
www.byggeweb.dk
Indlevering af tilbud
Til
07.04.2014 Kl. 12:00
Addresse
www.byggeweb.dk
Udbyder
Region Midtjylland
Regionshospitalet Randers – Ombygning af Endoskopisk og Dagkirurgisk afsnit
Region Midtjylland
Arbejdet omfatter ombygning af ca. 2200m2 eksisterende behandlingsrum.Arbejdet er opdelt i 3 tidsmæssigt opdelte faser. Arbejdet forventes udført i perioden primo maj 2014 til december 2015.
Opgaven udbydes i hovedentreprise med flg. arbejder:
Murerarbejder
Tømrerarbejder
Gulvarbejder
Malerarbejder
EL-arbejder
VVS-, VENT-, og sprinklerarbejder.
Der er i udbuddet fastsat flg. mindstekrav som skal opfyldes for at det afgivne tilbud kan komme i betragtning: MU, TØ, EL og VVS skal aflevere referencer for tidligere arbejder udført på behandlingsafsnit på sygehuse i drift. Der skal for hvert arbejde afleveres 3 referencer på arbejder udført indenfor de sidste 5 år, af et omfang på ≥ 2 mio. Skabelon for udfyldelse er tilgængelig på Byggeweb.
Tildelingskriteriet er, jf. nedenstående, laveste pris, men det betinges af, at førnævnte mindstekrav er opfyldt, for at tilbud er konditionsmæssige.
Udbuddet afholdes i Byggeweb. Det samlede udbudsmateriale vil være tilgængeligt på Byggeweb fra d. 17.03.2014 kl. 00.00.
Den enkelte tilbudsgiver får adgang til Byggeweb ved log-in på www.byggeweb.dk med ansøgers alm. brugernavn og password.
Såfremt ansøger ikke i forvejen er i besiddelse af et gyldigt brugernavn og password, skal ansøger selv først oprette sig som ny bruger direkte fra forsiden. Derefter modtager ansøger en personlig mail med et link, hvorfra det nødvendige password kan oprettes.
Efter endt godkendelse, foretages der log-in på byggeweb.dk med ansøgers nye brugernavn og nye password.
Ved godkendt adgang, kan ansøger derefter på hovedsiden se et felt under "Offentlige udbud, søgning" for "Byggeweb udbudsnr." - og her udfylde med: TN821176. Derefter vil der være adgang til materialet og tilbudsafgivelse.
Tilbudsgivning sker ved upload af de opstillede emner, i pdf format, i henhold til standardskabelonerne der er tilgængelige på oploadsiden på Byggeweb.
Tilbudsafgiver skal være opmærksom på, at det er på eget ansvar, i god tid og indenfor afleveringsfristen at sikre sig adgang til udbudsportalen samt orientere sig om kravene for konditionsmæssig aflevering af tilbuddet.
Såfremt der er tekniske spørgsmål til afvikling af udbuddet i Byggeweb Udbud, kan Byggeweb Support vederlagsfrit kontaktes på enten +45 35 245 250 eller support@byggeweb.dk.