Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218951&B=GREVE
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218951&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Valgt firma
(25.01.2019)
SIF Gruppen A/S
Generatorvej 12
2860 Søborg
Opdateringer
III.1.1
Placering af det tekst, der skal ændres:III.1.1
I stedet for:
Tilbudsgiver skal være certificeret i henhold til DBI’s retningslinje nr. 232 til at servicere alle de af aftalen omfattede anlæg.
Læses:
Tilbudsgiver skal være certificeret AIA, ADK og TVO installatører og skal fremgå af Forsikring & Pensions liste over certificerede installatørvirksomheder, for hvert enkelt af de 3 områder.
AIA/ADK og TVO - Sikringsydelser - Greve Kommune
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
Telefon: +45 43979504
E-mail: jsh@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af AIA/ADK og TVO - Sikringsydelser - Greve Kommune
Greve Kommune udbyder kontrakt om levering af AIA/ADK og TVO-Sikringsydelser, der skal anvendes i Greve Kommunes ejendomme og enheder.
Udbuddet vedrører rammeaftale i forhold til levering, installation, drift, servicering og vedligeholdelse i Greve Kommunes ejendomme.
Greve Kommune.
Greve Kommune udbyder kontrakt om levering af AIA/ADK og TVO-Sikringsydelser, der skal anvendes
I Greve Kommunes ejendomme og enheder. Det omhandlede kontraktområde er levering, installation, drift, servicering og vedligeholdelse af AIA/ADK og TVO-sikringsydelserne på kommunens enheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være certificeret i henhold til DBI’s retningslinje nr. 232 til at servicere alle de af aftalen omfattede anlæg
- Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Soliditetsgrad på minimum 10% i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 5 000 000 DKK for person og tingskade.
- Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Soliditetsgrad på minimum 10% i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Erhvervsansvarsforsikring med forsikringsdækning pr. år på minimum 5 000 000 DKK for person og tingskade.
Tilbudsgiver skal have udført minimum 3 lignende eller tilsvarende arbejder/opgaver inden for de seneste 3 år. Minimum en af disse referencer skal være en offentlig virksomhed. Der kan maksimalt angives 5 referencer.
Referencer fra forskellige ordregivere med oplysning om Tilbudsgivers betydeligste erfaring med tilsvarende arbejder/opgaver udført inden for de seneste 3 år.
Ved forskellige ordregivere skal forstås således, at flere enheder dækket af den samme overordnede ordregiver kun vil tælle som en reference. Eksempler på dette kunne være at man har udført opgaver på flere forskellige skoler, daginstitutioner og plejecentre i Greve kommune – Her vil referencen derfor være Greve Kommune – og uanset hvor mange enheder under Greve Kommune, man har leveret opgaver for, vil det kun tælle som en reference – nemlig Greve Kommune.
Et andet eksempel kunne være, at man har leveret opgaver for flere af Danske Bank afdelinger. Her vil referencen kun gælde som et firma – nemlig Danske Bank.
Referencerne skal indeholde: Beskrivelse af:
- Arbejdet/opgaven,
- Aftalens beløb,
- Tidspunkt for udførelsen (dato),
- Modtager af arbejdet/ydelsen (kontaktoplysninger på kontaktperson).
Med "lignende eller tilsvarende arbejder/opgaver" menes opgaver, som er udført på:
- Sportshaller/skoler/dag- og døgninstitutioner,
- Administrationsbygninger,
- Plejecentre og foreningsejendomme,
- Museer og andre kulturinstitutioner.
For at en opgave kan anses for at være "lignende eller tilsvarende" er det et krav, at opgaven omfatter sikringsopgaver på en eller flere af ovennævnte bygningstyper.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk