Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d20c3302-fefe-49bf-aab6-e7c43cc4de41/publicMaterial
Udbyder
Digitaliseringsstyrelsen
Indkøb af ITSM system og konfigurering
Digitaliseringsstyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34 05 11 78
Landgreven 4
København K
1301
Danmark
Kontaktperson: Sussi Maria Negendahl
E-mail: sumne@digst.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d20c3302-fefe-49bf-aab6-e7c43cc4de41/homepage
Del II: Genstand
Indkøb af ITSM system og konfigurering
Digitaliseringsstyrelsen skal indkøbe et nyt styresystem til intern processtyring og sagsbehandling. Systemet skal være et ITSM system, som skal kunne håndtere styringen af processer og sager for flere interne enheder i Digitaliseringsstyrelsen. Systemet købes ind som licens med mulighed for tilretning og konfigurering.
Hos Ordregiver.
Digitaliseringsstyrelsen har i øjeblikket et eksisterende ITSM system - GoToAssist (GTA), som Digitaliseringsstyrelsen ønsker at erstatte med et andet system, idet det vurderes, at det nuværende system ikke i tilstrækkelig grad understøtter Digitaliseringsstyrelsens nutidige samt fremtidige behov. I forbindelse med understøttelsen af Digitaliseringsstyrelsens ansvarsområder udgør IT Service Management (ITSM) – og derigennem et ITSM system et afgørende virkemiddel. Digitaliseringsstyrelsen skal anvende ITSM systemet i det daglige arbejde, i forhold til at håndtere borger og virksomhedshenvendelser, kontrakt- og leverandørstyringen, og til at koordinere på tværs af myndigheder, leverandører og øvrige interessenter. Systemet skal derfor kunne anvendes af en række enheder internt i Digitaliseringsstyrelsen, herunder kan nævnes systemforvaltere af NemID, NemKonto, NemLog-in, Digital Post, i Kontraktstyringsenheden, Visiteringsenheden og af systemforvaltere på Borger.dk ITSM systemet skal kunne håndtere de enkelte kontores processer og tilpasses de konkrete behov, som kontorerne har til systemet.
Det forventes, at systemet købes ind som systemlicenser, som efterfølgende tilpasses de konkrete behov. Derudover skal der indkøbes bistand til konfigurering af systemet og senere tilpasninger. Kontrakten er tidsubegrænset jf. udbudslovens § 38, stk. 1, nr. 2, hvorfor anslået værdi og varighed er baseret på 48 måneder.
Kontrakten er tidsubegrænset jf. udbudslovens § 38, stk. 1, nr. 2.
Der forventes optioner på suppleringskøb (fx konfigurering) og vedligeholdelseskøb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Der henvises til Lovbekendtgørelse af 2.6.2016 nr. 593 om Klagenævnet for Udbud.
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk