Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=218465&B=DR
Udbyder
DR
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 12-09-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-09-2018
Time: 10:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 12-09-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-09-2018
Time: 10:00
DR annullerer udbudsforretningen på grund af en mangelfuld kravspecifikation. Det har desværre vist sig, at DR’s kravspecifikation ikke har været specificeret korrekt og i sådan en grad, at DR har kunne modtage tilbud, som opfylder DR’s faktiske behov.
Udbud af PAM-løsning og implementering
DR
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
Telefon: +45 28543653
E-mail: plar@dr.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Udbud af PAM-løsning og implementering
DR ønsker at professionalisere styring og administration af privilegerede IT-brugere og service-/system konti. Herunder udløb, rettigheder, automatiseret udskiftning, tilgang til, kompleksitet, opbevaring samt logning af benyttelse. DR ønsker derfor at indkøbe og indføre en PAM-løsning (Priviledged Access Management) for at højne sikkerheden omkring privilegerede adgange til DR’s IT, samt for at forbedre sikkerhed og sporbarhed ved ekstern privilegeret adgang (Session Recording). Kontrakten omfatter levering og implementering af PAM-løsningen samt 1 eller 3 års service på systemet. Derudover ønsker DR mulighed for at indkøbe ad hoc konsulentbistand. Der forventes et forbrug på ca. 30 timer årligt.
DR ønsker at professionalisere styring og administration af privilegerede IT-brugere og service-/system konti. Herunder udløb, rettigheder, automatiseret udskiftning, tilgang til, kompleksitet, opbevaring samt logning af benyttelse. DR ønsker derfor at indkøbe og indføre en PAM-løsning (Priviledged Access Management) for at højne sikkerheden omkring privilegerede adgange til DR’s IT, samt for at forbedre sikkerhed og sporbarhed ved ekstern privilegeret adgang (Session Recording). Kontrakten omfatter levering og implementering af PAM-løsningen samt 1 eller 3 års service på systemet. Derudover ønsker DR mulighed for at indkøbe ad hoc konsulentbistand. Der forventes et forbrug på ca. 30 timer årligt.
3 minimumsoptioner på yderligere implementering samt en minimumsoption på udvidelse af service.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:
Egenkapital:
Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Som dokumentation for tilbudsgivers faglige kvalifikationer skal tilbudsgiver angive de betydeligste opgaver af lignende karakter inden for de sidste 3 år.
Ved opgaver af lignende karakter forstås: Den anmodende virksomheds dokumentation for de mest relevante og aktuelle leverancer til sammenlignelige referencekunder indenfor rammeaftalens område - primært i forhold til referencekundens antal medarbejdere og referencekundens omsætning på aftalen med den anmodende virksomhed. Sammenlignelige referencekunder kan være offentlige virksomheder, offentlige institutioner eller offentlige myndigheder.
Tilbudsgiver skal i så eksplicit form som muligt beskrive, hvorledes tidligere lignende opgaver er blevet løst. I det omfang virksomheden har anvendt underleverandører, skal anvendelsen af disse underleverandører ligeledes beskrives eksplicit, herunder underleverandørernes rolle og samarbejde.
Referencerne skal omfatte oplysninger om kundens navn, kontraktens værdi, kontraktens ikrafttrædelsestidspunkt. Såfremt der er oplysninger, som af fortrolighedsmæssige årsager ikke kan videregives, skal dette angives. Hvis fortrolige oplysninger hindrer ordregiver i at vurdere en references troværdighed, relevans eller omfang, vil referencen ikke kunne tages i betragtning.
Tilbudsgiver skal afgive mindst 2 og maksimum 5 relevante referencer på lignende opgaver inden for de seneste 3 år.
Det betyder, at såfremt en ansøger ikke er i stand til at afgive mindst 2 relevante referencer, vil virksomheden blive udelukket fra at afgive tilbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
ingen
Danmark
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk