Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Lolland Kommune
Vindere
Arkivscanning Lolland Kommune
(01.02.2019)
Dansk Scanning A/S
Skagerrakvej 16
6715 Esbjerg N
Arkivscanning Lolland Kommune
Lolland Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188572
Jernbanegade 7
Maribo
4930
Danmark
Kontaktperson: Marian Desrumaux Brodersen
E-mail: madeb@lolland.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90541306.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://lolland.dk/
Del II: Genstand
Arkivscanning Lolland Kommune
Med dette udbudsmateriale ønsker Lolland Kommune at indhente tilbud på scanning (digitalisering) af arkiv på Teknik- og Miljømyndighedens område. Lolland Kommune ønsker at indgå kontrakt med én leverandør som forestår hele opgaven.
Lolland Kommune.
Den samlede opgave består, udover selve scanningen, af en række tilknyttede ydelser i forbindelse med udførelse af opgaven, herunder transport af dokumenter og bortanskaffelse. Leverandøren skal inden afgivelse af sit tilbud selv måle lageret op, i det der ikke forefindes eksisterende opmåling. Efter gennemført scanning skal leverandøren være behjælpelig med at overdrage hele materialet til elektronisk arkiv.
Opgaven ønskes påbegyndt hurtigst muligt efter kontraktindgåelse med vindende leverandør, og med en løbetid på 6-9 måneder for selve scanningen.
Formålet med opgaven er, at Lolland Kommune får en digital og tidssvarende løsning til arkivet som kan lette medarbejdernes arbejde. På sigt er det hensigten, at borgere også selv kan tilgå materialet direkte.
Lolland Kommune ønsker en økonomisk attraktiv løsning, med en leverandør der er villig og i stand til at leverer en pålidelig service og kvalificeret niveau på det indscannede materiale. Leverandøren skal være i dialog med kommunens medarbejdere igennem hele processen, samt have forståelse for, at kommunens hverdag skal fungerer ved siden af leverandørens arbejde på opgaven. Det vil sige, at der kan komme forespørgsler der imødekommes og dokumenter der skal findes imens leverandøren arbejder med indscanning af arkivet.
Arkivet besigtiges og opmåles af leverandøren inden dennes afgivelse af tilbud, og består af dokumenter af varieret størrelse, form og tilstand. Der må forventes at kunne forekomme pletter, folder, clips e. lign. som leverandøren skal tage hensyn til ved scanningen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk