Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
ATP
Vindere
Aftale om opgradering mv. af softwarelicenser baseret på Oraclesoftware
(07.06.2019)
Sysco AS
Stølsmyr 22
5542 KARMSUND
Aftale om opgradering mv. af softwarelicenser baseret på Oraclesoftware
ATP
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
43405810
Kongens Vænge 8
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Thomas Gutzon Brand
Telefon: +45 48205837
E-mail: tgb@atp.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87066773.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://atp.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87066773.aspx
Del II: Genstand
Aftale om opgradering mv. af softwarelicenser baseret på Oraclesoftware
ATP's udbud af opgradering mv. af software licenser baseret på Oraclesoftware.
ATP ønsker tilbud på opgradering af licenser, nye licenser samt software support og vedligehold på softwarelicenser, baseret på Oracle software. ATP besidder allerede 100 Oracle Database Standard Edition 2 Named User Plus licenser med aktivt softwarevedligeholdelsesabonnement. ATP ønsker at opgradere til Oracle database Enterprise Edition — Named User Plus Perpetual. Der ønskes endvidere tilkøb af yderligere 200 Named Users samt forskellige udvidelser af licensen eksempelvis i form af Oracle Partitioning. Endelig ønskes support og vedligeholdelsesabonnement for de eksisterende og tilkøbte licenser.
Der indgår optioner på en række tilkøb af yderligere licenser til, samt support og vedligehold af, forskellige softwareprodukter. Dette er nærmere specificeret i udbudsmaterialets Bilag 3 (Tilbudsliste).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal kunne fremlægge dokumentation på omsætning af Oraclelicenser i 2017.
Omsætningen af Oraclelicenser skal være på minimum 5 000 000 DKK i 2017.
I Aftalen er hensynet til samfundsansvar, som formuleret i de konventioner, der ligger til grund for principperne i FN's Global Compact, og som formuleret i OECD's retningslinjer for Multinationale virksomheder, inddraget i relevant omfang.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I relation til punkt II.1.6) bemærkes det, at baggrunden for ikke at opdele Aftalen i delkontrakter er, at det vurderes, at der kan opnås bedre priser og lavere transaktionsomkostninger ved ikke at opdele Aftalen i flere delaftaler.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk