Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
Hjemmesidekompleks - Udbudsfasen
(13.03.2019)
Cabana A/S
Danneskiold-Samsøes Allé 24
1434 København K
Hjemmesidekompleks
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Søren Andersen
Telefon: +45 93507080
E-mail: soan@sdu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87851828.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87851828.aspx
Del II: Genstand
Hjemmesidekompleks
Udbuddet vedrører kontrakt om vedligeholdelse og videreudvikling af SDUs hjemmesidekompleks.
Ordregiver udbyder en rammekontrakt om vedligeholdelse og videreudvikling af SDUs hjemmesider, som på nuværende tidspunkt består af sdu.dk med tilhørerende subsites, alumnet.sdu.dk, og mitsdu.dk, samt de engelske versioner heraf.
En del af den udbudte opgave er en optimeringsproces for ordregivers hjemmesidekompleks.
Opgaverne i den udbudteopgave vil bestå i:
— Optimering af ordregivers Sitecore-løsning således, at den højere grad kommer til at leve op til SDUs onlinestrategi,
— Vedligeholdelse af systemet, som blandt andet omfatter vedligehold, fejlretning med henblik på sikring af en stabil og velfungerende hjemmesidekompleks med et højt sikkerheds- og serviceniveau, tilgængelighed og stabilitet, samt udvikling der sikrer et sundt og levedygtigt system på langt sigt,
— Videreudvikling, som bl.a. omfatter løbende videreudvikling af og nyudvikling til den samlede hjemmesideportefølje med henblik på løbende forbedring af funktionalitet, design og brugervenlighed, løbende tilpasninger på baggrund af ændrede forretningsmæssige behov,
— Generel teknisk og strategisk rådgivning i forhold til at opretholde en stabil systemarkitektur og levedygtig teknisk platform for ordregivers hjemmesider.
2 optioner af 12 måneders varighed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk