Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Bornholms Regionskommune udbyder Drifts IT-kabling og IT-installationsarbejde
(08.11.2018)
Axel Sørensen El A/S
Sandemandsvej 3
3700 Rønne
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 18-07-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-08-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-07-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-08-2018
Time: 12:00
Bornholms Regionskommune udbyder Drifts IT-kabling og IT-installationsarbejde
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73774609.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73774609.aspx
Del II: Genstand
Bornholms Regionskommune udbyder Drifts IT-kabling og IT-installationsarbejde
Udbuddet vedrører Drifts IT-kabling/installationsarbejde i Bornholms Regionskommune og dennes virksomheder samt el- og it installationer, som ordregiver er ansvarlig for at etablere, i forbindelse med det årlige Folkemøde.
Bornholms Regionskommunes virksomheder samt Folkemødet i Allinge.
Udbuddet omfatter levering af drifts IT-kabling som PDS- og fiberkabling i kommunens bygninger, edb-strøm til kommunens it-udstyr, ADK, samt etablering og vedligeholdelse af tekniske installationer i serverrum og krydsfelter. Herunder AIA, ABA, klimaanlæg, nødstrømsanlæg (dieselgenerator og UPS-anlæg), brandslukning og edb-elinstallation til Bornholms Regionskommune.
Regionskommunen har centre fordelt geografisk på øen, der tilsammen anvender ca. 4 000 IT-arbejdspladser. Regionskommunen anvender en central serverstruktur, hvilket vil sige, at stort set samtlige servere er samlet i 2 datacentre på Landemærket 26 i Rønne og Plejecenter Aabo i Aakirkeby.
Anlægsopgaver hvortil der af Bornholms Regionskommune er tilknyttet en ekstern rådgiver, derpå vegne af BRK projekterer og udbyder anlægsopgaven, er ikke indeholdt i dette udbud og vil ligeledes ikke være en del af kommende Rammeaftale. Dog kan Ordregiver vælge at benytte Rammeaftalen i forbindelse med sådanne anlægsopgaver, såfremt Ordregiver ønsker dette.
Option på forlængelse med 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Bornholms Regionskommune.
Møllevænget 1.
3730 Nexø
Mette Rasch Pedersen og Anette Edvardsen åbner samtidig tilbuddene. Tjekliste gennemgås for konditionsmæssighed af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk