Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212131&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Rammeaftale med én leverandør om levering af Antivirus
(29.08.2018)
Dubex A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg
Rammeaftale med én leverandør om levering af Antivirus
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Githa Nørager
Telefon: +45 24628828
E-mail: Githa.Norager@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Rammeaftale med én leverandør om levering af Antivirus
Ordregiver ønsker en antivirus løsning som tilbyder:
- beskyttelse mod Vira,
- beskyttelse mod Phishing-angreb,
- beskyttelse mod Spoofing forsøg ,
- beskyttelse mod Rootkits og andre Malware angreb.
Foruden indkøb af antivirus licenser ønsker Ordregiver at indkøbe support og vedligeholdelse af antivirus softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren.
Ordregiver ønsker en antivirus løsning som tilbyder:
- beskyttelse mod Vira,
- beskyttelse mod Phishing-angreb,
- beskyttelse mod Spoofing forsøg ,
- beskyttelse mod Rootkits og andre Malware angreb.
Foruden indkøb af antivirus licenser ønsker Ordregiver at indkøbe support og vedligeholdelse af antivirus softwaren samt uddannelse i brugen af softwaren.
Mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD angive følgende i overensstemmelse med udbudsbetingelsernes pkt. 6:
Nettoomsætning:
Tilbudsgiver skal oplyse sin samlede årsomsætning, det vil sige nettoomsætning, i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår.
Nettoomsætning:
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for hvert af de anførte regnskabsår er minimum 15 000 000 DKK.
Som dokumentation for nettoomsætningens størrelse skal den vindende Tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 fremsende følgende afhængigt af, hvilken kategori af virksomhed, Tilbudsgiver tilhører:
Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig:
— Hvis nettoomsætning fremgår af årsrapporter: Godkendte årsrapporter med revisionserklæring,
— Hvis nettoomsætning ikke fremgår af årsrapporter: Revisors reviewerklæring eller revisionserklæring om nettoomsætningens størrelse.
Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:
— Enten godkendte årsrapporter med revisionserklæring eller reviewerklæring,
— eller revisors reviewerklæring om nettoomsætningens størrelse.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive følgende i overensstemmelse med udbudsbetingelsernes pkt. 6:
Referencer:
Tilbudsgiver skal udarbejde referenceliste- Referencelisten skal indeholde oversigt over sammenlignelige referencer indenfor de seneste 2 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af Antiviruslicenser.
Referencer:
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 2 år. Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference har omfattet samtidig drift af minimum 15 000 licenser.
Som dokumentation for Tilbudsgiverens relevante erfaring skal den vindende Tilbudsgiver fremsende underskrevet referenceliste (indeholdende bl.a. navn på kontaktpersoner og disse personers kontaktoplysninger), hvorefter Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
I henhold til udbudsbekendtgørelsens del III.2.2 gælder der særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten.
Socialt ansvar:
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Databehandleraftale:
Den vindende tilbudsgiver vil skulle behandle personoplysninger på Ordregivers vegne. Jf. kontrakten skal der derfor underskrives en databehandleraftale i medfør af persondatalovgivningen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om Tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.
Bemærk at Tilbudsgiver i ESPD bl.a. skal afgive oplysninger vedr. Obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver skal i ESPD således erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af Udbudslovens § 135, stk. 1 og 3.
Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver i henhold til § 135 ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet, hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme, eller børnearbejde og andre former for menneskehandel.
Ordregiver skal endvidere udelukke en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor Tilbudsgiver/Ansøger er etableret. Ordregiver kan dog under særlige betingelser undlade at udelukke i denne situation.
Tilsvarende skal Ordregiver i henhold til § 136 bl.a. udelukke en Tilbudsgiver, når Ordregiver kan påvise, en interessekonflikt i forhold til udbuddet, som ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger, en konkurrencefordrejning som følge af en forudgående inddragelse af Tilbudsgiver, herunder som rådgiver i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, som ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger, eller at Tilbudsgiver i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger mv.
Tilbudsgiver udelukkes endvidere fra udbudsprocessen, såfremt Tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 og Udbudslovens § 137 er omfattet af følgende Frivillige udelukkelsesgrunde:
Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2).
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212131&B=REGIONSYDDK Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer man ind til en oversigt over ordregivers udbud. Der klikkes på det relevante udbud, og herefter ses udbudsmaterialet, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Tilbuddet skal fremsendes på dansk eller engelsk.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/