Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
Midtvest Udbud - Tele og data
(28.08.2018)
Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
Midtvest Udbud - Tele og data
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
Telefon: +45 96282349
E-mail: marc.masana@herning.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85952015.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Holstebro
Danmark
E-mail: Jesper.Bunch.Christensen@holstebro.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.holstebro.dk
Skive
Danmark
E-mail: MIHV@skivekommune.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
Lemvig
Danmark
E-mail: thomas.hyldgaard@lemvig.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lemvig.dk
Ringkøbing
Danmark
E-mail: niels.sonderskov@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rksk.dk
Struer
Danmark
E-mail: cvo@struer.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.struer.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85952015.aspx
Del II: Genstand
Midtvest Udbud - Tele og data
Indkøbssamarbejdet "Midtvest Udbud", som består af Herning Kommune, Skive Kommune, Lemvig Kommune, Holstebro Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune samt Struer Kommune er gået sammen om at udbyde levering af fastnettelefoni-, mobiltelefoni-, mobile bredbåndsabonnementer samt mobilterminaler. Denne konstellation af kommuner vil i det følgende blive kaldet Udbyder.
Aftalen vedrører ordregivers køb af fastnet- og mobiltelefoni, mobilt bredbånd samt mobiltelefoner.
Aftalen indgås som en rammeaftale. Rammeaftalen forudsættes indgået med én tilbudsgiver for en periode på 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da der er tekniske afhængigheder i forhold som giver bedre synergi og økonomi i aftalen.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis:
1) Ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning, kollektive aftaler eller de miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser, der er afledt af konventionerne, der er nævnt i bilag X til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26.2.2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65), eller er omfattet af retsakter, der vedtages af Europa-Kommissionen i medfør af direktivets artikel 57, stk. 4, jf. artikel 88;
2) Ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende;
3) Ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet;
4) Ordregiveren har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning;
5) Ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion;
6) Ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, eller
7) Ansøgeren eller tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld på over 0 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret.
Stk. 2. § 135, stk. 4, finder tilsvarende anvendelse i de tilfælde, der er nævnt i stk. 1, nr. 7.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk