Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
VUC Syd
Opdateringer
I.3
I stedet for:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.ted.europa.eu
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://www.ted.europa.eu
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: http://www.ted.europa.eu
Læses:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp
PID=211931&B=&PS=1&PP=ctm/Supplier/publictenders
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:
https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=211931&B=&PS=1&PP=ctm/Supplier/publictenders
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på:
https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=211931&B=&PS=1&PP=ctm/Supplier/publictenders
Tabletcomputere til VUC Syd
VUC Syd
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29556431
Christian X's Vej 39
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Asger Christensen
E-mail: asg@pwc.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vucsyd.dk/
Del II: Genstand
Tabletcomputere til VUC Syd
VUC Syd ønsker at samle sine indkøb af bærbare computere og håndholdte tablets på en kontrakt, indeholdt optioner.
Perioden for kontrakten forventes at være 1 år med option på forlængelse af kontrakten med 2 gange 1 år.
VUC Syd S/I.
Chr. X's Vej 39.
6100 Haderslev
VUC Syd ønsker at samle sine indkøb af bærbare computere og håndholdte tablets på en kontrakt, indeholdt optioner.
Perioden for kontrakten forventes at være 1 år med option på forlængelse af kontrakten med 2 gange 1 år.
Perioden for rammeaftalen forventes at være 1 år, med option på forlængelse af kontrakten med 2 gange 1 år.
Perioden for rammeaftalen forventes at være 1 år, med option på forlængelse af kontrakten med 2 gange 1 år.
Option 1: Cover til tablets.
Omfatter levering af:
- 900 til 1 100 standardcovers til skoleåret 2018/2019,
- 600 til 900 standardcovers til skoleårer 2019/2020,
- 600 til 900 standardcovers til skoleårer 2020/2021.
Antallet af covers bliver fastlagt ved bestilling af optionen forud for hvert skoleår.
Leveringsfrist er 30 kalenderdage efter bestilling af option.
Option 2: Tablets til skoleåret 2019/2020.
Omfatter levering af mellem 600 og 900 tablets.
Antallet af tablets bliver fastlagt ved bestilling af option.
Leveringsfrist er 30 kalenderdage efter bestilling af option.
Option 3: Tablets til skoleåret 2020/2021.
Omfatter levering af mellem 600 og 900 tablets.
Antallet af tablets bliver fastlagt ved bestilling af option.
Leveringsfrist er 30 kalenderdage efter bestilling af option.
Option 4: Laptops.
Omfatter levering af laptops. Optionen omfatter levering af:
- 20-50 laptops i skoleåret 2018/2019,
- 150-200 laptops i skoleåret 2019/2020,
- 20-50 laptops i skoleåret 2020/2021.
Antallet af laptops bliver fastlagt ved bestilling af optionen forud for hvert skoleår.
Leveringsfrist er 30 kalenderdage efter bestilling af option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Levering skal ske til:
VUC Syd.
Chr. X's Vej 39.
6100 Haderslev
Levering skal ske på hverdage inden for normal arbejdstid.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til, at Tilbudsgiver kan overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://naevneneshus.dk/
Klager skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.