Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=210815&B=SKAT
Udbyder
SKAT
Vindere
Kontrakt om levering af laserspektrometre til toldkontrol
(04.07.2018)
NORAD A/S
Viengevej 2
8240 Risskov
Kontrakt om levering af laserspektrometre til toldkontrol
SKAT
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Pia J. Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@Skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skat.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af laserspektrometre til toldkontrol
Ordregiver udbyder en kontrakt om levering af 13 stk. laserspektrometre, der skal anvendes ved toldkontrol. Laserspektrometrene, der skal anvende raman spektroskopi, skal kunne identificere stoffer i både flydende og fast form. Laserspektrometrene skal desuden indeholde et bibliotek over såvel legale som illegale stoffer og leveres inklusive life-time opdatering. Laserspektrometrene skal kunne medbringes og anvendes ved Ordregivers toldkontrol overalt i landet.
Ordregiver udbyder en kontrakt om levering af 13 stk. laserspektrometre, der skal anvendes ved toldkontrol. Laserspektrometrene, der skal anvende raman spektroskopi, skal kunne identificere stoffer i både flydende og fast form. Laserspektrometrene skal desuden indeholde et bibliotek over såvel legale som illegale stoffer og leveres inklusive life-time opdatering. Laserspektrometrene skal kunne medbringes og anvendes ved Ordregivers toldkontrol overalt i landet.
Ordregiver kan bestille og få leveret op til yderligere 4 stk. laserspektrometre inklusive life-time opdatering. Ordregiver skal have afgivet bestilling til Leverandøren om levering af yderligere laserspektrometre inden 3 måneder efter dato for Kontraktens indgåelse.
Den angivne kontraktværdi på 2 600 000 DKK er inklusive option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud senest 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk