Fakta om udbudet
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
(21.04.2018)
GE Healthcare
Brøndby
Surface plasmon resonance (SPR) instrument
Syddansk Universitet
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Marianne Eichertz Hansen
Telefon: +45 65502956
E-mail: meih@sdu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84481256.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
Surface plasmon resonance (SPR) instrument
Supplering til et ældre SPR instrument, Biacore 3000.
Odense.
Supplering til et ældre SPR instrument, Biacore 3000.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Et Biacore T200 instrument skal supplere og efterhånden overtage funktionen for et allerede eksisterende Biacore 3000 instrument. Det er vigtigt, at der i en overgangsperiode kan anvendes samme software til udførelse af forsøg og databehandling, samt de samme forbrugsartikler. Desuden ønskes at kunne anvende samme brede række af koblingskemier på sammenlignelige biosensorer, hvilket nødvendiggør et BIAcore instrument. Dette vil sikre validitet af nye data sammenlignet med tidligere data. Der er foretaget en grundig undersøgelse af markedet, og der eksisterer ikke udbydere der har løsninger, der imødekommer ønsket om kompatibilitet, hvilket gør det nødvendigt at have dette udstyr tilgængeligt.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Brøndby
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk