Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Rammeaftale om anskaffelse af eTavler
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Kontoret for Regnskab og Kontrakt
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Mathilde Schlesch-Jensen
E-mail: zn7g@sof.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82229164.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale om anskaffelse af eTavler
Udbuddet omfatter anskaffelse og implementering af et elektronisk tavle- og overblikssystem til Socialforvaltningen i Københavns Kommune.
København.
Anskaffelsen består af et elektronisk overblikstavlesystem med tilknyttede ydelser. Det elektroniske tavle- og overblikssystem omfatter:
1) touchskærme (eTavler);
2) It-system (Systemet) og
3) adgangsgivende hardware (RFID tag, kort, numerisk tastatur eller lignende).
De elektroniske overblikstavler (eTavler) er ikke omfattet af dette udbud. De tilknyttede ydelser omfatter bl.a. installation, implementering og uddannelse. Derudover skal der tilbydes ydelser i forbindelse med vedligehold, drift og support af It-systemet.
Kravene til de omfattede ydelser er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, Bilag 2, mens Ordregivers krav til Rammeaftalevilkår fremgår af Rammeaftalen samt Bilag til Rammeaftalen.
Rammeaftalen er frivilligt forpligtende for de omfattede institutioner i SOF.
Se venligst Bilag 2.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om anskaffelse af eTavler
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har valgt at gennemføre dette udbud digitalt igennem Mercell Danmark A/S. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S, skal du udfylde en registrering af din virksomhed. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger. Efter registrering har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login-koder til www.mercell.dk inden for normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
Vedrørende udelukkelse: Ansøger bliver udelukket, hvis denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde som fremgår af udbudslovens § 135, stk. 1-3 og udbudslovens § 136, stk. 1, pkt. 1-3. Ansøger bliver således udelukket, hvis denne ikke kan svare "nej" i ESPD'ets del III A-C. Dette gælder dog ikke, hvis Ansøger har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at den pågældende er pålidelig, jf. Udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling. Vedrørende opfyldelse af kriterier for udelukkelse skal Ansøger fremlægge den dokumentation der fremgår af udbudsloven §153. Ved en sammenslutning af virksomheder skal dokumentationen fremlægges for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
En sammenslutning af virksomheder skal indgive en erklæring om solidarisk, direkte og ubetinget hæftelse og benævne en fælles befuldmægtiget der kan træffe bindende beslutninger i forholdet mellem Ordregiver og sammenslutningen.
Jævnfør pkt. IV.2.4: Eventuelle fortrykte bilag omfattende tekniske specifikationer eller lignende må gerne være på engelsk, svensk eller norsk såfremt de ikke foreligger på dansk.
Baggrunden for ikke at opdele Kontrakten i delkontrakter jf. pkt. II.1.6) er at kontrakten ikke egner sig til opdeling i mindre delkontrakter, fordi der er tale om en samlet sagsgenstand, der ikke egner sig til opdeling, hverken funktionelt, fagligt, geografisk eller økonomisk.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk