Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Simoa SR-X og tilhørende reagenser
(13.04.2018)
Quanterix Corporation
113 Hartwell Ave
MA 02421 Lexington
Udstyr og forbrugsartikler til proteinmålinger
(23.02.2021)
Quanterix Corporation
113 Hartwell Ave
MA 02421 Lexington
Udstyr og forbrugsartikler til proteinmålinger
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Claus Eskerod
Telefon: +45 38665809
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Udstyr og forbrugsartikler til proteinmålinger
Anskaffelse af et udstyr Simoa SR-X udstyr og forbrugsartikler til proteinmålinger.
Region Hovedstaden.
Anskaffelse af et udstyr Simoa SR-X udstyr og forbrugsartikler til proteinmålinger.
Service og yderligere udstyr.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Det eneste kendte automatiserede udstyr på markedet, der kan måle NF-L og tilsvarende markører i blod i tilsvarende kvalitet som i CSF.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Simoa SR-X og tilhørende reagenser
113 Hartwell Ave
Lexington
MA 02421
USA
NUTS-kode: 00
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk