Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=208227&B=SKAT
Udbyder
SKAT
Vindere
Rammeaftale om adgang til database med selskabsoplysninger
(28.06.2018)
BIQ ApS
Niels Juels Gade 5, 4
1059 København K
Rammeaftale om adgang til database med selskabsoplysninger
SKAT
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Pia J. Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@Skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skat.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Rammeaftale om adgang til database med selskabsoplysninger
SKAT udbyder en rammeaftale med én leverandør om adgang til database med oplysninger om selskaber, idet medarbejdere i Skatteministeriets koncern ved løsning af en række opgaver kan have behov for at supplere egne data og offentlige data med ekstern information fra en database om selskaber registreret i Danmark.
SKAT udbyder en rammeaftale med én leverandør om adgang til database med oplysninger om selskaber, idet medarbejdere i Skatteministeriets koncern ved løsning af en række opgaver kan have behov for at supplere egne data og offentlige data med ekstern information fra en database om selskaber registreret i Danmark.
Ordregiver kan vælge at forlænge Rammeaftalen to gange med ét år ad gangen.
Rammeaftalens skønnede værdi inklusive mulighed for forlængelser udgør mellem 1 000 000,00 DKK og 4 000 000,00 DKK. Ordregiver kan ikke garantere en bestemt omsætning i Rammeaftalens løbetid. Den skønnede værdi af Rammeaftalen er ikke bindende eller forpligtende for Ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk