Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Universitet
Vindere
Logningsløsning som en On-premise løsning
(07.07.2018)
Netic A/S
Aalborg
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 30-04-2018
Time: 14:00
Læses:
Dato: 07-05-2018
Time: 14:00
Yderligere oplysninger
Fristen for at stille spørgsmål er rykket 1 uge til den 23. april kl. 14:00.
Tilbudsfristen er tilsvarende rykket 1 uge til den 7. maj kl. 14:00.
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 30-04-2018
Time: 14:01
Læses:
Dato: 07-05-2018
Time: 14:01
Kontrakt om levering af logningsløsning
Aalborg Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Fredrik Bajers Vej 5
Aalborg
9100
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.okonomi.aau.dk/indkob/udbud/
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af logningsløsning
Indkøbet vedrører en logningsløsning til Aalborg Universitet (AAU).
AAU ønsker at etablere en systemunderstøttelse i form af en standard log opsamlingsløsning, der er med til at sikre, at AAU overholder EU Persondataforordningen, herunder også proaktiv handling i forhold til sikkerhedsbrud.
Derudover omfatter indkøbet implementering af logningsløsningen samt opkobling af i første omgang 23 systemer. Der vil efterfølgende skulle opkobles yderligere systemer.
AAU kan først efter modtagelse af tilbud beslutte, hvilken af delaftalerne der ønskes, og der vil derfor kun blive tildelt kontrakt for én af delaftalerne. Det betyder, at udbuddet for den anden delaftale ikke vil resultere i en tildelingsbeslutning.
Logningsløsning som en Software as a Service
Logningsløsning som en Software as a Service.
Kontraktens varighed er 4 år med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge kontraktperioden med 2 x 12 måneder. Forlængelse kan ske af en eller flere omgange med et varsel på 3 måneder inden udløb af den ordinære eller forlængede kontraktperiode.
Der er en række optioner, som skal være omfattet af tilbuddet, således at AAU efterfølgende kan vurdere, om der skal gøres brug af disse optioner. Det omfatter følgende:
Option 1 – Drift af logningsløsningen.
Option 2 – Niveau 1 support.
Option 3 – Uddannelse af medarbejdere i det tilbudte system.
Logningsløsning som en On-premise løsning
Logningsløsning som en On-premise løsning.
Kontraktens varighed er 4 år med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge kontraktperioden med 2 x 12 måneder. Forlængelse kan ske af en eller flere omgange med et varsel på 3 måneder inden udløb af den ordinære eller forlængede kontraktperiode.
Der er en række optioner, som skal være omfattet af tilbuddet, således at AAU efterfølgende kan vurdere, om der skal gøres brug af disse optioner. Det omfatter følgende:
Option 1 – Drift af logningsløsningen.
Option 2 – Niveau 1 support.
Option 3 – Uddannelse af medarbejdere i det tilbudte system.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klage over udbud eller beslutninger skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk