Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
ATP
Vindere
Rammeaftale om support, vedligehold og videreudvikling af kundespecifikt programmel til ATP
(07.07.2018)
Edlund A/S
La Cours Vej 7
2000 Frederiksberg
Rammeaftale om support, vedligehold og videreudvikling af kundespecifikt programmel til ATP
ATP
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
43405810
Kongens Vænge 8
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Jørgen Bender-Pedersen
E-mail: jbp@atp.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80346865.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://atp.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80346865.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale om support, vedligehold og videreudvikling af kundespecifikt programmel til ATP
I opfyldelsen af denne rammeaftale skal Leverandøren supportere, vedligeholde og videreudvikle det programmel, som ATP i henhold til særskilt og ophørt aftale med den tidligere leverandør, har fået implementeret. ATP anvender rammeprogrammellet LIFELINK som it-understøttende grundlag af liv-og pensions-, samt forsikringsfunktionalitet. Som et integreret tillæg til rammeprogrammellet er udviklet kundespecifikke moduler og programmer. Udover at skulle supportere, vedligeholde og videreudvikle det kundespecifikke programmel, skal dette holdes kompatibelt med rammeprogrammellet.
De kundespecifikke moduler og programmer omhandler bl.a. automatiserede arbejdsgange ift. kontofremregning, hændelserne, ATP selvbetalere, pensionering og dødsfald, integrationer til andre systemer/applikationer, udstillede serviceoperationer (backend-delen) og kørsler/batch for massebehandling af store populationer.
I opfyldelsen af denne rammeaftale skal Leverandøren supportere, vedligeholde og videreudvikle det programmel, som ATP i henhold til særskilt og ophørt aftale med den tidligere leverandør, har fået implementeret. ATP anvender rammeprogrammellet LIFELINK som it-understøttende grundlag af liv-og pensions-, samt forsikringsfunktionalitet. Som et integreret tillæg til rammeprogrammellet er udviklet kundespecifikke moduler og programmer. Udover at skulle supportere, vedligeholde og videreudvikle det kundespecifikke programmel, skal dette holdes kompatibelt med rammeprogrammellet.
De kundespecifikke moduler og programmer omhandler bl.a. automatiserede arbejdsgange ift. kontofremregning, hændelserne, ATP selvbetalere, pensionering og dødsfald, integrationer til andre systemer/applikationer, udstillede serviceoperationer (backend-delen) og kørsler/batch for massebehandling af store populationer.
Forlængelsen kan ske op til to (2) gange og med 12 måneders varighed. Den samlede forlængelse kan ikke overstige 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem (Mercell), jf. adressen i udbudsbekendtgørelsen punkt I.3). Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via Mercell.
Tilbudsgiver besvarer ESPD´et direkte i Mercell som et foreløbigt bevis for de i Udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Der er tale om foreløbigt bevis for: 1) at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. nærmere nedenfor, og 2) at Tilbudsgiveren opfylder de eventuelle mindstekrav til egnethed økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, der er fastsat ovenfor i punkt III.1.2) og III.1.3). Ordregiveren skal udelukke en Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil herudover udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis de er omfattet af en udelukkelsesgrund i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, nr. 2, nr. 4, 6 eller nr. 7, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten, skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), jf. Udbudslovens § 159, stk. 2. For Tilbudsgivere], der er hjemhørende i Danmark kan dokumentationen udgøres af en serviceattest, der udstedes af Erhvervsstyrelsen efter anmodning. Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør) vedr. pkt. III.1.2), skal Tilbudsgiver fremlægge støtteerklæringer eller anden dokumentation, der godtgør, at Tilbudsgiveren faktisk råder over denne formåen, jf. Udbudslovens § 144, stk. 2. Skabelon for støtteerklæring, der kan anvendes af Tilbudsgiver, er vedlagt udbudsmaterialet. Ordregiver kræver, at Tilbudsgiveren og den juridiske enhed, som Tilbudsgiveren baserer sin økonomiske og finansielle formåen på hæfter solidarisk for kontraktens gennemførelse. Eventuelle enheder, som Tilbudsgiveren baserer sig på skal ligeledes udfylde ESPD elektronisk direkte i Mercell.
Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis ansøgninger eller tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk