23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 048-106143
Offentliggjort
09.03.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Socialstyrelsen

Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 1


Socialstyrelsen

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 044-096103)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Jens Ole Melsen
Telefon: +45 41932435
E-mail: jom@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81329990.aspx

Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 1

II.1.2) Hoved-CPV-kode
73300000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Socialstyrelsen udbyder rammeaftale om konsulentydelser til Socialstyrelsen, Børne- og Socialministeriets departement og Statsforvaltningen vedr. udvikling, afprøvning og udbredelse af metoder og viden på børne- og socialområdet (delaftale1)

Der er tale om en rammeaftale, som Socialstyrelsen ønsker at indgå med 6 leverandører for en treårig periode med start 1.8.2018. Rammeaftalen kan forlænges med yderligere et år.

Rammeaftalen indgås på baggrund af vurdering af kvalitet og tilbudte maksimale timepriser for 5 faste konsulent/medarbejderkategorier i de modtagne tilbud. Leveranceaftaler vil blive indgået via miniudbud, hvor tildelingskriterierne er kvalitet, konsulentteams kompetencer og samlet pris.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/03/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 044-096103

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: I.2)
I stedet for:

Kontrakten omfatter fælles udbud: Nej

Læses:

Kontrakten omfatter fælles udbud: Ja

Afsnit nummer: II.2.4)
I stedet for:

Institutionerne på rammeaftalen er ikke forpligtede til at gennemføre indkøb af omfattede Konsulentydelser via rammeaftalen, ligesom de leverandører, som tildeles en rammekontrakt, ikke er forpligtede til at afgive tilbud på samtlige opgaver som udbydes via rammeaftalen.

Parallelt med udbud af denne rammeaftale udbydes der ved selvstændigt udbud en anden Rammeaftale om konsulentydelser til afdækning, analyse og evaluering (Delaftale 2). Rammeaftalen giver mulighed for at udbyde opgaver, som indeholder ydelser omfattet af Begge delaftaler, på den af rammeaftalerne, som dækker ydelser med den samlet set største Værdi. Tilbudsgivere på delaftale 1 skal således bekræfte at have rådighed over

Kompetencer til også at løse opgaver omfattet af delaftale 2, men et tilbud på delaftale 1 skal ikke i øvrigt omfatte løsningen af opgaver på delaftale 2.

Læses:

Ydelsesbeskrivelse for delaftale 1

Screening, modning, afprøvning, udbredelse og forankring af redskaber, metoder og indsatser indenfor social- og børneområdet til brug for oplæg til den politiske beslutningsproces og i forbindelse med løsningen af opgaver på myndigheds- og udførerniveau.

Disse ydelser kan bl.a. være af følgende art:

- Modning af nye redskaber, metoder og indsatser,

- Screening og afprøvning af lovende praksis samt videns – eller evidensbaserede redskaber, metoder og indsatser,

- Implementering, udbredelse og forankring af redskaber, metoder og indsatser,

- Udarbejdelse af materiale til brug for udbredelse, implementering og forankring samt til bredere formidling, herunder på digitale platforme, af opnåede resultater,

- Udvikling og gennemførelse af kompetenceudvikling af medarbejdere og ledelse gennem træning, uddannelsesforløb mv. i eksisterende eller nye redskaber, indsatser og metoder,

- Formidling af viden på social- og børneområdet.

Institutionerne på rammeaftalen er ikke forpligtede til at gennemføre indkøb af omfattede

Konsulentydelser via rammeaftalen, ligesom de leverandører, som tildeles en rammekontrakt,

Ikke er forpligtede til at afgive tilbud på samtlige opgaver som udbydes via rammeaftalen.

Parallelt med udbud af denne rammeaftale udbydes der ved selvstændigt udbud en anden

Rammeaftale om konsulentydelser til afdækning, analyse og evaluering (Delaftale 2).

Rammeaftalen giver mulighed for at udbyde opgaver, som indeholder ydelser omfattet af

Begge delaftaler, på den af rammeaftalerne, som dækker ydelser med den samlet set største

Værdi. Tilbudsgivere på delaftale

Afsnit nummer: VI.2)
I stedet for:
Læses:

Elektronisk fakturering accepteres

Der vil blive anvendt elektronisk betaling

Afsnit nummer: VI.3)
I stedet for:

Socialstyrelsen gennemfører et orienteringsmøde om udbuddet torsdag d. 1.3.2018, kl. 13.30-ca. 15.

Læses:

1) Det planlagte orienteringsmøde d. 1.3. 2018 blev aflyst. Der afholdes i stedet et orienteringsmøde torsdag d. 8.3. kl. 13:00 - 14.30 hos Socialstyrelsen, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Henvendelse i receptionen. Der vil være mulighed for at følge orienteringsmødet pr. video for op til 21 leverandører, dog uden mulighed for at stille spørgsmål. Tilmelding til mødet og ønske om at kunne følge mødet pr. video sendes til Tanja Kristensen tbkr@socialstyrelsen.dk.

Udskydelsen af orienteringsmødet medfører ikke at fristen for aflevering af tilbud mandag d. 16.4.2018 kl. 12.00 ændres;

2) Der er foretaget en præcisering i udbudsbetingelserne om at den i bilag A – Validerede måleredskaber (bilag til bilag C til udbudsbetingelserne) anførte nettoliste over evalueringsmetoder har karakter af et mindstekrav, som tilbudsgiver skal tage højde for i erklæring vedr. fornødne kompetencer i forhold til delaftale 2. Enkelte andre bilag er tilrettet sprogligt og teknisk jfr. beskrivelsen af de nye versioner af dokumenterne.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.063