Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 1
Socialstyrelsen
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 044-096103)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Jens Ole Melsen
Telefon: +45 41932435
E-mail: jom@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81329990.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 1
Socialstyrelsen udbyder rammeaftale om konsulentydelser til Socialstyrelsen, Børne- og Socialministeriets departement og Statsforvaltningen vedr. udvikling, afprøvning og udbredelse af metoder og viden på børne- og socialområdet (delaftale1)
Der er tale om en rammeaftale, som Socialstyrelsen ønsker at indgå med 6 leverandører for en treårig periode med start 1.8.2018. Rammeaftalen kan forlænges med yderligere et år.
Rammeaftalen indgås på baggrund af vurdering af kvalitet og tilbudte maksimale timepriser for 5 faste konsulent/medarbejderkategorier i de modtagne tilbud. Leveranceaftaler vil blive indgået via miniudbud, hvor tildelingskriterierne er kvalitet, konsulentteams kompetencer og samlet pris.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Kontrakten omfatter fælles udbud: Nej
Kontrakten omfatter fælles udbud: Ja
Institutionerne på rammeaftalen er ikke forpligtede til at gennemføre indkøb af omfattede Konsulentydelser via rammeaftalen, ligesom de leverandører, som tildeles en rammekontrakt, ikke er forpligtede til at afgive tilbud på samtlige opgaver som udbydes via rammeaftalen.
Parallelt med udbud af denne rammeaftale udbydes der ved selvstændigt udbud en anden Rammeaftale om konsulentydelser til afdækning, analyse og evaluering (Delaftale 2). Rammeaftalen giver mulighed for at udbyde opgaver, som indeholder ydelser omfattet af Begge delaftaler, på den af rammeaftalerne, som dækker ydelser med den samlet set største Værdi. Tilbudsgivere på delaftale 1 skal således bekræfte at have rådighed over
Kompetencer til også at løse opgaver omfattet af delaftale 2, men et tilbud på delaftale 1 skal ikke i øvrigt omfatte løsningen af opgaver på delaftale 2.
Ydelsesbeskrivelse for delaftale 1
Screening, modning, afprøvning, udbredelse og forankring af redskaber, metoder og indsatser indenfor social- og børneområdet til brug for oplæg til den politiske beslutningsproces og i forbindelse med løsningen af opgaver på myndigheds- og udførerniveau.
Disse ydelser kan bl.a. være af følgende art:
- Modning af nye redskaber, metoder og indsatser,
- Screening og afprøvning af lovende praksis samt videns – eller evidensbaserede redskaber, metoder og indsatser,
- Implementering, udbredelse og forankring af redskaber, metoder og indsatser,
- Udarbejdelse af materiale til brug for udbredelse, implementering og forankring samt til bredere formidling, herunder på digitale platforme, af opnåede resultater,
- Udvikling og gennemførelse af kompetenceudvikling af medarbejdere og ledelse gennem træning, uddannelsesforløb mv. i eksisterende eller nye redskaber, indsatser og metoder,
- Formidling af viden på social- og børneområdet.
Institutionerne på rammeaftalen er ikke forpligtede til at gennemføre indkøb af omfattede
Konsulentydelser via rammeaftalen, ligesom de leverandører, som tildeles en rammekontrakt,
Ikke er forpligtede til at afgive tilbud på samtlige opgaver som udbydes via rammeaftalen.
Parallelt med udbud af denne rammeaftale udbydes der ved selvstændigt udbud en anden
Rammeaftale om konsulentydelser til afdækning, analyse og evaluering (Delaftale 2).
Rammeaftalen giver mulighed for at udbyde opgaver, som indeholder ydelser omfattet af
Begge delaftaler, på den af rammeaftalerne, som dækker ydelser med den samlet set største
Værdi. Tilbudsgivere på delaftale
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Socialstyrelsen gennemfører et orienteringsmøde om udbuddet torsdag d. 1.3.2018, kl. 13.30-ca. 15.
1) Det planlagte orienteringsmøde d. 1.3. 2018 blev aflyst. Der afholdes i stedet et orienteringsmøde torsdag d. 8.3. kl. 13:00 - 14.30 hos Socialstyrelsen, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Henvendelse i receptionen. Der vil være mulighed for at følge orienteringsmødet pr. video for op til 21 leverandører, dog uden mulighed for at stille spørgsmål. Tilmelding til mødet og ønske om at kunne følge mødet pr. video sendes til Tanja Kristensen tbkr@socialstyrelsen.dk.
Udskydelsen af orienteringsmødet medfører ikke at fristen for aflevering af tilbud mandag d. 16.4.2018 kl. 12.00 ændres;
2) Der er foretaget en præcisering i udbudsbetingelserne om at den i bilag A – Validerede måleredskaber (bilag til bilag C til udbudsbetingelserne) anførte nettoliste over evalueringsmetoder har karakter af et mindstekrav, som tilbudsgiver skal tage højde for i erklæring vedr. fornødne kompetencer i forhold til delaftale 2. Enkelte andre bilag er tilrettet sprogligt og teknisk jfr. beskrivelsen af de nye versioner af dokumenterne.