Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 2
Socialstyrelsen
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 043-094076)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Jens Ole Melsen
E-mail: jom@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81558751.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale om konsulentydelser på børne- og socialområdet - Delaftale 2
Socialstyrelsen udbyder rammeaftale om konsulentydelser til Socialstyrelsen, Børne og Socialministeriets departement og Statsforvaltningen vedr. udredning, analyse og evaluering på børne- og socialområdet.
Der er tale om en rammeaftale, som Socialstyrelsen ønsker at indgå med 6 leverandører for en treårig periode med start 1.8.2018. Rammeaftalen kan forlænges med yderligere et år.
Rammeaftalen indgås på baggrund af vurdering af kvalitet og tilbudte maksimale timepriser for 5 faste konsulent-/medarbejderkategorier i de modtagne tilbud.
Leveranceaftaler vil blive indgået via miniudbud, hvor tildelingskriterierne er kvalitet, konsulentteamets kompetencer og samlet pris.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Kontrakten omfatter fælles udbud
Socialstyrelsen gennemfører et orienteringsmøde om udbuddet torsdag d. 1.3.2018 kl. 13.30-ca. 15 på adressen Edisonsvej 1, 5000 Odense C
1) Det planlagte orienteringsmøde d. 1.3. 2018 blev aflyst. Der afholdes i stedet et orienteringsmøde torsdag d. 8.marts kl. 13:00 - 14.30 hos Socialstyrelsen, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Henvendelse i receptionen. Der vil være mulighed for at følge orienteringsmødet pr. video for op til 21 leverandører, dog uden mulighed for at stille spørgsmål. Tilmelding til mødet og ønske om at kunne følge mødet pr. video sendes til Tanja Kristensen tbkr@socialstyrelsen.dk.
Udskydelsen af orienteringsmødet medfører ikke at fristen for aflevering af tilbud mandag d. 16.4. 2018 kl. 12.00 ændres;
2) Yderligere oplysninger:
Socialstyrelsen har i udbudsbetingelserne præciseret, at den i bilag A – Validerede måleredskaber (bilag til bilag C til udbudsbetingelserne) anførte nettoliste over evalueringsmetoder har karakter af et mindstekrav.
Det er således et mindstekrav, at det i tilbuddet fremgår, at tilbudsgiver er i stand til at anvende de evalueringsmetoder, som er anført i nettolisten i bilag A- Validerede måleredskaber til drejebogen.