Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Udbud af Kursistadministrationssystem (KAS)
Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Bernstorffsgade 17
København V
1592
Danmark
Kontaktperson: Søren Offersen
Telefon: +45 40447830
E-mail: soren.offersen@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75688651.aspx
Del II: Genstand
Udbud af Kursistadministrationssystem (KAS)
Ved nærværende udbud ønsker Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune at indhente tilbud på vedligehold, videreudvikling, support og drift af forvaltningens fagsystem "Kursistadministrationssystemet".
København.
Kontrakten vil indeholde følgende hovedydelser:
A. Drift: Forstået som drift af det server-miljø hvorpå Systemet afvikles. Herunder rapportering af opfyldelse af servicemål samt dialog med Kunden omkring driftsforstyrrelser
B. Support: Forstået som 3. og 4. line support til Kunden samt helpdesksystem.
C. Vedligeholdelse: Blandt andet omfattende løbende og forebyggende vedligeholdelse, herunder levering af fejlrettelser, løbende tilpasning som følge af ændrede lovgivningskrav samt opdateringer af systemer med integrationer til Systemet, samt evt. nødvendige opgraderinger, samt rapportering om ibrugtagning af releases som følge af videreudviklings- og/eller vedligeholdsydelser.
D. Videreudvikling: Videreudvikling af ændret eller ny funktionalitet eller systemopsætning på baggrund af godkendte Ændringsanmodninger.
Derudover vil der blive tale om følgende tilknyttede ydelser af et forholdsvis mindre omfang:
Test: Herunder testplanlægning, testgennemførelse og udarbejdelse af testrapporter.
Projektledelse: Herunder tilrettelæggelse af videreudviklingsprojekter i overensstemmelse med Kunden.
Endvidere gør Ordregiver opmærksom på, at persondatalovens § 41, stk. 4 ”Krigsreglen”, er gældende i Ordregivers Databehandleraftale.
I relation pkt. II.1.5 og II.2.6 i udbudsbekendtgørelsen bemærkes det, at beløbet udgør Ordregivers skøn over det forventede forbrug på kontrakten i dens fulde løbetid.
Option på forlængelse i 2 * 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk