Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herning Kommune
Opdateringer
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 31-05-2022
Læses:
Dato: 31-05-2024
Opbygning af nyt CMS til Herning Kommune
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
Telefon: +45 96282349
E-mail: marc.masana@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81519554.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81519554.aspx
Del II: Genstand
Opbygning af nyt CMS til Herning Kommune
Udbuddet vedrører opbygning af et nyt CMS til Herning Kommune. Opbygningen og opgaven generelt er nærmere beskrevet i bilag 2, kravspecifikation.
Ud overopbygning, er løbende udvikling og vedligeholdelse også en del af kontrakten.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da ordregiver vurderer at det samlet set giver ordregiver den bedste aftale, ikke at dele aftalen op.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, jf. den danske udbudslov.
Herning.
Udvælgelse af ansøgere:
Ordregiver vil efter ansøgningsfristen, udvælge 3 tilbudsgivere, som lever op til mindstekravene til egnethed, beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 8.1 – 8.3.
Udvælgelse vil ske på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:
— -Tilbudsgivers erfaring med udvikling og vedligeholdelse af CMS løsninger. Der vil hovedsageligt blive lagt vægt på erfaringer med CMS løsninger der er bygget på UMBRACO standarder,
— -Tilbudsgivers erfaring med accessibility løsninger baseret på WCAG 2.0.
Tilbudsgivers ansøgning om deltagelse, skal således være vedlagt en beskrivelse af, tilbudsgivers erfaring med ovenstående, som er grundigt nok beskrevet til, at sætte ordregiver ind i omfanget af tilbudsgivers erfaring på områderne.
Opfordring til afgivelse af indledende tilbud:
Alle ansøgere vil blive informeret om, hvorvidt de er blevet udvalgt til at afgive tilbud eller ej. Besked
om dette, forventes sendt på det tidspunkt som fremgår af punkt 4 i udbudsbetingelserne. Herefter vil de tilbudsgivere der er opfordret til at afgive tilbud, skulle levere deres indledende tilbud. Af hensyn til ikke at skulle holde forhandlingsmøder med tilbudsgivere der ikke lever op til kravene til egnethed, skal tilbudsgiverne sammen med deres indledende tilbud, indsende den endelige dokumentation, som er beskrevet i udbudsbetingelsernes punkt 9.1.
Forhandlingsrunde:
Ordregiver forbeholder sig retten til at antage det indledende tilbud som har bedste forhold mellem pris og kvalitet, uden at indlede en forhandlingsrunde.
Indledes der en forhandlingsrunde, vil alle 3 udvalgte tilbudsgivere blive kontaktet, og oplyst om tilbuddets relative fordele og ulemper i forhold til tildelingskriterierne. Forhandlingsrunden vil bestå af 1 forhandlingsrunde, som kan være skriftlig, via et telefonmøde og/eller et fysisk møde på Herning Rådhus.
Der ydes ikke godtgørelse for afgivelse af tilbud, eller for deltagelse i et eventuelt forhandlingsforløb.
Udvælgelse vil ske på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:
- Tilbudsgivers erfaring med udvikling og vedligeholdelse af CMS løsninger. Der vil hovedsageligt blive lagt vægt på erfaringer med CMS løsninger der er bygget på UMBRACO standarder,
-Tilbudsgivers erfaring med accessibility løsninger baseret på WCAG 2.0.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis:
1) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning, kollektive aftaler eller de miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser, der er afledt af konventionerne, der er nævnt i bilag X til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26.3. 2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65), eller er omfattet af retsakter, der vedtages af Europa-Kommissionen i medfør af direktivets artikel 57, stk.
4, jf. artikel 88;
2) ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende;
3) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet;
4) ordregiveren har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning;
5) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion;
6) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk