Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=204342&B=DR
Udbyder
DR
Vindere
Visualiseringsværktøj
(28.06.2018)
Inviso ApS
flæsketorvet 68
1711 Købenahvn
Visualiseringsværktøj
DR
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Germann Skytte
Telefon: +45 35202224
E-mail: bige@dr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Visualiseringsværktøj
Nærværende udbud vedrører EU-udbud af visualiseringsværktøj. DR søger efter et BI-værktøj, der kan producere og publicere interaktive grafiske dashboards, samt implementering af dette. Værktøjet skal kunne håndtere en række forskellige datakilder og samle disse datakilder i visuelt stærke dashboards, der kan tilgås af alle medarbejdere i organisationen. Værktøjet skal både kunne forbedre arbejdsgangene for DRs interne dataleverandører og give alle DRs ca. 2 500 ansatte nemmere adgang til brugerdata, økonomidata og alle øvrige nøgletal. Værktøjet skal bygge videre/ovenpå de data, som allerede i dag ligger i DRs datawarehouse (Obiee). Udbudsforretningen gennemføres iht. reglerne i udbudsloven som et offentligt EU-udbud, og alle interesserede Tilbudsgivere opfordres til at afgive tilbud.
Nærværende udbud vedrører EU-udbud af visualiseringsværktøj. DR søger efter et BI-værktøj, der kan producere og publicere interaktive grafiske dashboards, samt implementering af dette. Værktøjet skal kunne håndtere en række forskellige datakilder og samle disse datakilder i visuelt stærke dashboards, der kan tilgås af alle medarbejdere i organisationen. Værktøjet skal både kunne forbedre arbejdsgangene for DRs interne dataleverandører og give alle DRs ca. 2 500 ansatte nemmere adgang til brugerdata, økonomidata og alle øvrige nøgletal. Værktøjet skal bygge videre/ovenpå de data, som allerede i dag ligger i DRs datawarehouse (Obiee). Udbudsforretningen gennemføres iht. reglerne i udbudsloven som et offentligt EU-udbud, og alle interesserede Tilbudsgivere opfordres til at afgive tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København
Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk