Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Nordisk Ministerråd - Sekretariatet
Vindere
Tilbudsfase på virksomhedssystemet
(23.06.2018)
UNIT4 A/S
Robert Jacobsens Vej 72B, st
2300 København S
Udbud med forhandling for levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support af Virksomhedssystem
Nordisk Ministerråd - Sekretariatet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
43041916
Ved Stranden 18
København K
1061
Danmark
Kontaktperson: Erik Lennings
E-mail: el@herbertnathan.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79686630.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.norden.org/da/nordisk-ministerraad
Del II: Genstand
Udbud med forhandling for levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support af Virksomhedssystem
Nærværende dokument beskriver udbudsbetingelser og forhold omkring deltagelse i udbud med forhandling og afgivelsen af tilbud på levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support af et nyt Virksomhedssystem til Nordisk Ministerråd samt dertil knyttede konsulentydelser.
Baggrunden for anskaffelse af et nyt Virksomhedssystem er, at Nordisk Ministerråds nuværende Økonomi/ERP-system Microsoft Dynamics AX 2009 inden for en årrække ikke længere bliver serviceret. Nordisk Ministerråd skal derfor anskaffe et nyt Virksomhedssystem. Nordisk Ministerråd ser muligheder i at få effektiviseret arbejdsprocesser og forbedret rapportering ved anskaffelse af et nyt Virksomhedssystem. Opgaven omfatter således følgende:
— Et Virksomhedssystem (også benævnt system eller systemet) til understøttelse af processer indenfor økonomi, løn, HR, projekter og publikationer,
— Implementering af Virksomhedssystemet, herunder uddannelse,
— Drift af Virksomhedssystemet,
— Support og vedligehold.
Kontrakten kan forlænges på uændrede vilkår i 2 x 12 måneder.
For at udvælge de op til 5 ansøgere der ønskes tilbud fra evalueres der som følger:
• Den økonomiske kapacitet skal være opfyldt ellers afvises ansøgningen som værende ikke prækvalificeret.
• Ordregiver vil dernæst evaluere og tildele særskilt, hver ansøgning, point ud fra en skønsmæssig vurdering af, i hvor høj grad hver enkel ansøgning tilbyder den af Ordregivers efterspurgte tekniske kapacitet. Pointskalaen jf. punkt 9.1 anvendes hertil, dog således at der ses bort fra pointskalaens elementer omkring løsningen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk