23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 017-034627
Offentliggjort
25.01.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Hovedstaden

Nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden


Region Hovedstaden

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Boris Van Dijk
Telefon: +45 38665808
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
Viborg
8800
Danmark
E-mail: kontakt@regionmidtjylland.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden.

Sagsnr.: 17022946
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden udbyder et nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden, inklusiv uddannelse af Vagtcentralens personale samt vedligeholdelse og support af Radiokommunikationssystemet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Indenfor Region Hovedstaden geografiske område

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Med et stigende antal opgaver på vagtcentralerne, og med specielt 112-AMK-Vagtcentralens centrale og beredskabskoordinerende rolle i beredskabssituationer, er der behov for mere fleksibelt at kunne varetage den digitale radiokommunikation mellem flere af regionens lokationer. Dette er imidlertid ikke muligt med Region Hovedstadens nuværende system, hvorfor regionen ønsker et standardsystem tilpasset Region Hovedstadens behov. Systemet skal kunne understøtte behovet med følgende forretningsbegrundelse:

— At opfylde beredskabsmæssige krav om, at regionen skal kunne opretholde radiokommunikation i en beredskabssituation,

— At udvide radiosystemets kapacitet både i daglig produktion og beredskabssituation med flere radiokanaler og radiogrupper og derigennem imødekomme den stigende arbejdsmængde i vagtcentralerne,

— At etablere en mere smidig løsning hvor voice-logning bliver gjort fælles og digital,

— At sikre en smidig løsning, der kan skaleres op i særlige beredskabssituationer,

— At sikre at der kan foretages radiokommunikation fra to vagtcentraler på samme tid.

Den udbudte anskaffelse omfatter:

— et redundant digitalt radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen,

— et fælles digitalt voice log system til telefoni og radio, udbudt som option,

— samme radiokommunikationsløsning til Region Midtjylland, udbudt som option og,

— et fælles digitalt voice log system til telefoni og radio til Region Midtjylland, udbudt som option.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet, funktionalitet og fleksibilitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Servicemål, vedligeholdelse og support / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Hovedstaden.

Option: Nyt Radiokommunikationssystem til Region Midtjylland.

Option: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Midtjylland.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49,stk. 2 om opdeling i delkontrakter (opdel eller forklar princippet), idet det vurderes, at de udbudte ydelser mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 177-362016
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af Radiokommunikationssystem til vagtcentralen i Region Hovedstaden

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet aflyses, da Ordregiver ikke har modtaget nogen bud. Der overgås til udbud med forhandling, efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5.

I overensstemmelse hermed offentliggør Ordregiver ikke en ny Udbudsbekendtgørelse, idet udbuddet med forhandling efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5. omfatter alle egnede tilbudsgivere fra oprindeligt udbud med forhandling.

Ved overgangen til udbud med forhandling efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5. udgår optionen: Nyt Radiokommunikationssystem til Region Midtjylland og optionen: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Midtjylland.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
x
x
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister. En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være Indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. lovens § 7, stk. 1. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, eller hvis der er tale om rammeaftale, inden 6 måneder fra Ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem Ordregiveren vil indgå kontrakt med. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstryelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://wwwkfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/01/2018

Send til en kollega

0.047