Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Boris Van Dijk
Telefon: +45 38665808
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Viborg
8800
Danmark
E-mail: kontakt@regionmidtjylland.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Del II: Genstand
Nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden.
Region Hovedstaden udbyder et nyt Radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstaden, inklusiv uddannelse af Vagtcentralens personale samt vedligeholdelse og support af Radiokommunikationssystemet.
Indenfor Region Hovedstaden geografiske område
Med et stigende antal opgaver på vagtcentralerne, og med specielt 112-AMK-Vagtcentralens centrale og beredskabskoordinerende rolle i beredskabssituationer, er der behov for mere fleksibelt at kunne varetage den digitale radiokommunikation mellem flere af regionens lokationer. Dette er imidlertid ikke muligt med Region Hovedstadens nuværende system, hvorfor regionen ønsker et standardsystem tilpasset Region Hovedstadens behov. Systemet skal kunne understøtte behovet med følgende forretningsbegrundelse:
— At opfylde beredskabsmæssige krav om, at regionen skal kunne opretholde radiokommunikation i en beredskabssituation,
— At udvide radiosystemets kapacitet både i daglig produktion og beredskabssituation med flere radiokanaler og radiogrupper og derigennem imødekomme den stigende arbejdsmængde i vagtcentralerne,
— At etablere en mere smidig løsning hvor voice-logning bliver gjort fælles og digital,
— At sikre en smidig løsning, der kan skaleres op i særlige beredskabssituationer,
— At sikre at der kan foretages radiokommunikation fra to vagtcentraler på samme tid.
Den udbudte anskaffelse omfatter:
— et redundant digitalt radiokommunikationssystem til 112-AMK-Vagtcentralen,
— et fælles digitalt voice log system til telefoni og radio, udbudt som option,
— samme radiokommunikationsløsning til Region Midtjylland, udbudt som option og,
— et fælles digitalt voice log system til telefoni og radio til Region Midtjylland, udbudt som option.
Option: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Hovedstaden.
Option: Nyt Radiokommunikationssystem til Region Midtjylland.
Option: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Midtjylland.
Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49,stk. 2 om opdeling i delkontrakter (opdel eller forklar princippet), idet det vurderes, at de udbudte ydelser mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Radiokommunikationssystem til vagtcentralen i Region Hovedstaden
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet aflyses, da Ordregiver ikke har modtaget nogen bud. Der overgås til udbud med forhandling, efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5.
I overensstemmelse hermed offentliggør Ordregiver ikke en ny Udbudsbekendtgørelse, idet udbuddet med forhandling efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5. omfatter alle egnede tilbudsgivere fra oprindeligt udbud med forhandling.
Ved overgangen til udbud med forhandling efter fremgangsmåden i Udbudslovens §80, stk.5. udgår optionen: Nyt Radiokommunikationssystem til Region Midtjylland og optionen: Fælles digitalt Voice-log system for telefoni og radio, Region Midtjylland.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
x
x
Danmark
Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister. En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være Indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. lovens § 7, stk. 1. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, eller hvis der er tale om rammeaftale, inden 6 måneder fra Ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem Ordregiveren vil indgå kontrakt med. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstryelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk