Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Beredskabsstyrelsen
Vindere
Offentligt udbud af rammeaftale om levering af to-delt indsatsdragt
(05.06.2018)
Viking Life-Saving Equipment A/S
Sædding Ringvej 13-17
6710 Esbjerg V
Offentligt udbud af rammeaftale om levering af to-delt indsatsdragt
Beredskabsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
52990319
Datavej 16
Birkerød
3460
Danmark
Kontaktperson: Peter Hilliger Petersen
Telefon: +45 45906038
E-mail: phpe@brs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79216981.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.beredskabsstyrelsen.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79216981.aspx
Del II: Genstand
Offentligt udbud af rammeaftale om levering af to-delt indsatsdragt
Beredskabsstyrelsen udbyder rammeaftale på levering af to-delte indsatsdragter.
Indsatsdragten skal være 2-delt med jakke og buks.
Dragten skal være testet og EU-type godkendt i henhold til DS/EN 469:2006, DS/EN 469/AC:2006 og DS/EN 469/A1:2007 eller tilsvarende samt Beskyttelsesbeklædning, generelle krav: DS/EN ISO 13688:2013 eller tilsvarende indsatsdragten skal være level 2 godkendt på ”konvektionsvarme" og strålevarme jf. standarderne angående vandgennemtrængning og vanddampsbeskyttelse skal dragten tilsvarende leve op til level 2 jf. standarderne.
Dragten skal opfylde kravene i EU-forordning 2016/425 og heraf følgende bekendtgørelser fra Arbejdstilsynet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ved udløbet af kontrakten.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk