23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 005-006591
Offentliggjort
09.01.2018
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Københavns Universitet

Vindere

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 2

(22.09.2018)
Eppendorf Nordic ApS
Hørsholm

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 1

(22.09.2018)
Buch & Holm A/S
Herlev

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 1


Københavns Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Universitet
29979812
Nørregade 10
København K
1165
Danmark
Kontaktperson: Christina Simonÿ
Telefon: +45 35335176
E-mail: christina.simony@adm.ku.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=201990&B=KU
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=201990&B=KU
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Universitet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 1

 

Sagsnr.: 043-0255/17-70000
II.1.2) Hoved-CPV-kode
42513100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Københavns Universitet har behov for at udskifte, samt tilføre forskningslaboratorier kapacitet til fryseopbevaring af forskningsmateriale og har derfor til hensigt at tildele en rammeaftale om levering af Ultra Low Temperature (ULT) frysere i et begrænset udbud med prækvalifikation. Rammeaftalen vil blive med tre tildelte leverandører i en kaskademodel, for hver af 4 følgende delaftaler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 1

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39711121
39711123
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Københavns Universitet har behov for at udskifte, samt tilføre forskningslaboratorier kapacitet til fryseopbevaring af forskningsmateriale og har derfor til hensigt at tildele en rammeaftale om levering af Ultra Low Temperature (ULT) frysere i et begrænset udbud med prækvalifikation. Rammeaftalen vil blive med tre tildelte leverandører i en kaskademodel, for hver af 4 følgende delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Optionelle tilvalg / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 75 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2X12 måneder

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for tilvalg af:

Vandkølet model.

Backup kølesystem.

Erstatningsmodel leveret inden for 3 timer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 2

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39711121
39711123
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Københavns Universitet har behov for at udskifte, samt tilføre forskningslaboratorier kapacitet til fryseopbevaring af forskningsmateriale og har derfor til hensigt at tildele en rammeaftale om levering af Ultra Low Temperature (ULT) frysere i et begrænset udbud med prækvalifikation. Rammeaftalen vil blive med tre tildelte leverandører i en kaskademodel, for hver af 4 følgende delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Optionelle tilvalg / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 75 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2X12 måneder

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for tilvalg af:

Vandkølet model.

Backup kølesystem.

Erstatningsmodel leveret inden for 3 timer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 3

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39711121
39711123
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Københavns Universitet har behov for at udskifte, samt tilføre forskningslaboratorier kapacitet til fryseopbevaring af forskningsmateriale og har derfor til hensigt at tildele en rammeaftale om levering af Ultra Low Temperature (ULT) frysere i et begrænset udbud med prækvalifikation. Rammeaftalen vil blive med tre tildelte leverandører i en kaskademodel, for hver af 4 følgende delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Optionelle tilvalg / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 75 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2X12 måneder

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for tilvalg af:

Vandkølet model.

Backup kølesystem.

Erstatningsmodel leveret inden for 3 timer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale for køb af ULT frysere til opbevaring af forskningsmateriale: delaftale 4

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39711121
39711123
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Københavns Universitet har behov for at udskifte, samt tilføre forskningslaboratorier kapacitet til fryseopbevaring af forskningsmateriale og har derfor til hensigt at tildele en rammeaftale om levering af Ultra Low Temperature (ULT) frysere i et begrænset udbud med prækvalifikation. Rammeaftalen vil blive med tre tildelte leverandører i en kaskademodel, for hver af 4 følgende delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Optionelle tilvalg / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 75 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2x12 måneder

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for tilvalg af:

Vandkølet model.

Backup kølesystem.

Erstatningsmodel leveret inden for 3 timer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/02/2018
Tidspunkt: 23:30
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
København Ø
2100
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
2500
Danmark
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/01/2018

Send til en kollega

0.062