Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=196697&B=KA
Udbyder
Faxe Forsyning A/S
Vindere
Én samlet løsning (WEB-GIS og Mobil-GIS og ledningsregistreringssystem).
(07.07.2018)
Landinspektørfirmaet LE34 A/S
Ballerup
2750 Ballerup
Ledningsregistreringssystem
(07.07.2018)
Landinspektørfirmaet LE34 A/S
Energivej 34
2750 Ballerup
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 23-01-2018
Time: 13:00
Læses:
Dato: 01-02-2018
Time: 13:00
II.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Delkontrakt 2 Del II.2.7
I stedet for:
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Læses:
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Delkontrakt 3 Del II.2.7
I stedet for:
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Læses:
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
Forsyninger i KCS, EU-udbud af WEB-GIS/Mobil-GIS og/eller ledningsregistreringssystemer
Faxe Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
31480434
Jens Chr. Skous Vej 1
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Timm Bochdam
Telefon: +45 30212385
E-mail: tbo@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.faxeforsyning.dk/
31775078
Dokhavnsvej 15
Kalundborg
4400
Danmark
Kontaktperson: Timm Bochdam
Telefon: +45 30212385
E-mail: tbo@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kalfor.dk/
31762332
Hovedgaden 39
Grevinge
4571
Danmark
Kontaktperson: Timm Bochdam
Telefon: +45 30212385
E-mail: tbo@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.odsherredforsyning.dk/
29777373
Bragesvej 18
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Timm Bochdam
Telefon: +45 30212385
E-mail: tbo@faxeforsyning.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ringstedforsyning.dk/
Del II: Genstand
Forsyninger i KCS, EU-udbud af WEB-GIS/Mobil-GIS og/eller ledningsregistreringssystemer
Der udbydes WEB-GIS/Mobil-GIS og/eller ledningsregistreringssystemer til vand-, spildevand- og fjernvarmeforsyning på vegne af forsyningerne i Kompetencecenter Sjælland ApS. (KCS). Disse forsyninger er Kalundborg Forsyning, Odsherred Forsyning, Ringsted Forsyning og Faxe Forsyning. Forsyningerne i KCS har valgt at udbyde løsningerne i tre forskellige delaftaler: 1) WEB-GIS og Mobil-GIS, 2) ledningsregistreringssystem, 3) Én samlet løsning (WEB-GIS og Mobil-GIS og ledningsregistreringssystem). En leverandør kan byde på en eller flere af de udbudte delaftaler.
WEB-GIS og Mobil-GIS
Der udbydes WEB-GIS og Mobil-GIS løsninger til forsyninger.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante tekniske- og økonomiske kapacitet jf. udbudsmaterialet.
Optioner fremgår af udbudsmaterialets kravspecifikation og tilbudsliste.
Den anslåede værdi i pkt. II.2.6 er baseret på det ultimative scenarie hvor 4 forsyninger anskaffer løsning i henhold til delaftale 1 inklusiv optioner.
Ledningsregistreringssystem
Der udbydes ledningsregistreringsløsninger til forsyninger.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante tekniske- og økonomiske kapacitet jf. udbudsmaterialet.
Optioner fremgår af udbudsmaterialets kravspecifikation og tilbudsliste.
Den anslåede værdi i pkt. II.2.6 er baseret på det ultimative scenarie hvor 4 forsyninger anskaffer løsning i henhold til delaftale 2 inklusiv optioner.
Én samlet løsning (WEB-GIS og Mobil-GIS og ledningsregistreringssystem).
Der udbydes WEB-GIS, Mobil-GIS og ledningsregistreringsløsninger som en samlet pakke til forsyninger.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante tekniske- og økonomiske kapacitet jf. udbudsmaterialet.
Optioner fremgår af udbudsmaterialets kravspecifikation og tilbudsliste.
Den anslåede værdi i pkt. II.2.6 er baseret på det ultimative scenarie hvor 4 forsyninger anskaffer løsning i henhold til delaftale 3 inklusiv optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Specifik årsomsætning i det seneste afsluttede regnskabsår,
— Egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
— Resultat i det seneste afsluttede regnskabsår.
— Minimum specifik årsomsætning i det seneste afsluttede regnskabsår på 10 000 000 DKK,
— Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
— Positivt resultat i det seneste afsluttede regnskabsår.
Maksimalt 5 referencer vedrørende tilsvarende leveringer for hver delaftale leveret i de seneste 3 år, hvor opgavens omfang minder om ordregivers forhold. Der ønskes beskrevet:
— Beskrivelse af den løste opgave,
— Beløb (den samlede kontraktværdi),
— Startdato og slutdato,
— Modtager (Kunden).
Ansøger kan maksimalt angive 5 referencer. Uanset om ansøger er én virksomhed, et konsortium eller en virksomhed, som baserer sig på andre juridiske enheders formåen, kan der maksimalt angives 5 referencer pr. ansøger. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning.
Der ønskes minimum 1 relevant reference indenfor de seneste 3 år vedrørende tilsvarende leveringer for hver delaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet omfatter 3 delaftaler med rammeaftaler med 4 års varighed med en enkelt leverandør. Under hver rammeaftale er der mulighed for at indgå selvstændige leveranceaftaler for 4 års varighed med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
VI.4.4)
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk