Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=3149
Udbyder
European Environment Agency
Tjenesteydelser der støtter driften og udviklingen af Copernicus Reference Data Access (CORDA)-noden
European Environment Agency
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Kongens Nytorv 6
Copenhagen
1050
Danmark
Kontaktperson: Karoline Rygaard
Telefon: +45 33367220
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Fax: +45 33367199
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.eea.europa.eu/
Del II: Genstand
Tjenesteydelser der støtter driften og udviklingen af Copernicus Reference Data Access (CORDA)-noden
Formålet med dette udbud er at indgå en rammetjenesteydelseskontrakt med en økonomisk aktør, der vil levere tjenesteydelser, der støtter driften og udviklingen af Copernicus Reference Data Access (CORDA)-noden. Denne udbudsprocedure er åben på lige vilkår for alle fysiske og juridiske personer fra en af de 28 medlemsstater i Den Europæiske Union og for alle fysiske og juridiske personer, der er etableret i et EØS-medlemsland, som har underskrevet en aftale med Europa-Kommissionen om deltagelse i Copernicus-programmet.
Tjenesteydelserne skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler (eksternt).
Dette offentlige udbud vedrører den nødvendige bistand til EØS i at udføre de delegerede aktiviteter vedrørende »levering af geospatial referencedata til Copernicus-tjenester«. The Copernicus Reference Data Access (CORDA) er en enkelt indgangsnode til relevant national og regional geospatial referencedata fra EEA-39 til Copernicus-tjenesterne. Fokus for den tildelte rammetjenesteydelseskontrakt vil omhandle fem områder med relation til CORDA:
(1) drift og vedligeholdelse;
(2) forvaltning af indhold;
(3) Brugersupport;
(4) udviklingsaktiviteter;
(5) projektstyring.
Kontrakten vil blive indgået for en indledende periode på 24 måneder, der regnes fra datoen for underskrivelse, med mulighed for 2 forlængelser for en periode på hver 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som angivet i afsnit 12.1 og 12.2.1 i udbudsmaterialet (bilag I).
Del IV: Procedure
EEA premises at Kongens Nytorv 6, 1050 Copenhagen K, Danmark.
Tilbudsgivernes repræsentanter (1 pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes meddele EEA's indkøbstjeneste i forvejen og senest d. 8.2.2018 pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiverne kan downloade udbudsmaterialet og yderligere oplysninger fra e-tendering webstedet: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=3149 Webstedet bliver opdateret løbende, og det er tilbudsgiverens ansvar at kontrollere, om der er opdateringer og ændringer i løbet af udbudsperioden.
rue du Fort Niedergrünewald
Luxembourg
2925
Luxembourg
Telefon: +352 4303-1
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse:http://curia.europa.eu
1 avenue du Président Robert Schuman
Strasbourg
67001
Frankrig
Telefon: +33 388172313
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Fax: +33 388179062
Internetadresse:http://www.ombudsman.europa.eu
Der kan indgives klage til Retten senest 2 måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger. En klage til Den Europæiske Ombudsmand har ingen indflydelse på ovennævnte sidste frist for indgivelse af en klage.
rue du Fort Niedergrünewald
Luxembourg
2925
Luxembourg
Telefon: +352 4303-1
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse:http://curia.europa.eu