Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f99ee736-b0e0-4d21-8fe9-d6755c12bd3f/publicMaterial
Udbyder
Københavns Kommune
Vindere
(26.04.2018)
Vemco Group A/S
Røde Banke 77
7700 Fredericia
Leverance, samt drift, vedligehold og support af besøgstællerløsning
Københavns Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Nyropsgade 1
København V
1602
Danmark
Kontaktperson: Thomas Dall-Arnesen
E-mail: tda@netplan.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f99ee736-b0e0-4d21-8fe9-d6755c12bd3f/homepage
Del II: Genstand
Leverance, samt drift, vedligehold og support af besøgstællerløsning.
Københavns Kommune ønsker at indgå en aftale med én leverandør om levering af en besøgstællerløsning.
København.
Københavns Kommune ønsker at indgå en aftale med én leverandør om levering af en samlet besøgstællerløsning for Københavns Kommunes institutioner. Det estimeres, at der i den nuværende løsning skal der udskiftes 70 sensorer på 42 lokationer, og løsningen skal udvides med 45 ekstra sensorer på 23 lokationer herudover skal 40 sensorer på 17 lokationer understøttes. Ydermere skal service- og driftsaftalen samles for hele løsningen samt en statistikløsning.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 3 egnede virksomheder vil der ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgernes tekniske kapacitet — særligt i forhold til bedste og mest relevante erfaring jf. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4. Der vurderes på de maksimalt 5 først anførte referencer. Referencer omhandlende implementering og drift af sammenlignelige løsninger vægtes højt i vurderingen af anmodningerne. Ud fra en samlet vurdering prækvalificeres de 3 ansøgere, der anses for bedst egnede til at løfte opgaven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen Krav.
ESPD'ens afsnit IV.B skal udfyldes: "Specifik årsomsætning", "Finansielle nøgletal" og "Erhvervsforsikring" for seneste regnskabsår.
For "Specifik årsomsætning" kræves et minimum på DKK 5 000 000.00 for seneste regnskabsår.
For "Finansielle nøgletal" angives Egenkapital hvor der kræves et minimum på DKK 1 000 000.00 for seneste regnskabsår.
For "Erhvervsforsikring" kræves et minimum på DKK 500 000.00.
For referenceperioden gælder løsninger etableret indenfor de seneste 3 år, dog kan implementeringen være foretaget indenfor de seneste 5 år.
Minimum 1 relevant reference iht. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med anmodning om deltagelse i nærværende udbud med forhandling, SKAL tilbudsgiver benytte "Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument" (ESPD) som kan hentes på udbudssiden jf. afsnit I.3.
Tilbudsgiver SKAL udfylde Del II.A, Del II.B, Del III.A, Del III.B og Del III.C. Såfremt Tilbudsgiver basere sig på andre enheders kapacitet SKAL Del.II.C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet udfyldes, og der udfyldes et ESPD pr. enhed. Den resterende del af ESPD skal udfyldes i henhold til III.1.2 og III.1.3.
Anmodning om deltagelse i nærværende udbud sker ved at oploade den udfyldte ESPD på udbudssiden jf. afsnit I.3. ESPD'en skal enten underskrives på selve formularen og/eller elektronisk via ETHICS. Der opfordres til at benytte ESPD servicen i ETHICS til udfyldelse, og/eller oploade ESPD som pdf. Alternativt at bruge Europa-Kommissionens Online ESPD-tjeneste.
ETHICS kan kontaktes på supporttelefon 70 22 70 08, ved spørgsmål til brug af portalen.
Ordregiver forventer at gennemføre et forhandlingsforløb, hvor der forventeligt afgives et indledende, et forhandlingstilbud samt et endeligt tilbud. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at tildele kontrakten med udgangspunkt i det indledende tilbud.
På baggrund af det indledende tilbud og forhandlingstilbuddene forventer ordregiver at invitere tilbudsgiverne til parallelle individuelle forhandlingsmøder. Forhandlingsmøderne kan vedrører udbudsmaterialet, herunder fortolkningen heraf samt tilbudsgivernes konkrete løsningsforslag.
Ordregiver gør opmærksom på, at der som følge af forhandlingerne kan ske ændringer i udbudsmaterialet, hvilket alle tilbudsgivere løbende vil blive orienteret om. Der vil ikke ske ændringer i de grundlæggende elementer i det oprindelig udsendte udbudsmateriale.
Ordregiver yder ikke vederlag til deltagerne i forhandlingerne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Ved klager over ikke at være udvalgt skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, fra dagen efter afsendelse af underretning, jf. lovens § 7, stk. 1. Ved klager over udbud skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://kfst.dk