Fakta om udbudet
Udbyder
Syddansk Universitet
EU-udbud Rejseafregningssystem: første tilbudsfase
Syddansk Universitet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
Telefon: +45 65504691
E-mail: caol@sdu.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71068421.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud Rejseafregningssystem: første tilbudsfase.
Udbuddet vedrører indkøb af rejseafregningssystem til understøttelse af de administrative arbejdsgang forbundet med afregning af tjenesterejser og rejseudgifter.
Udbuddet vedrører indkøb af rejseafregningssystem til understøttelse af de administrative arbejdsgang forbundet med afregning af tjenesterejser og rejseudgifter, herunder kørsel og betalinger med SDU kreditkort.
Der efterspørges en løsning som:
— Er et etableret, moderne standardsystem, der løbende vedligeholdes og udvikles i takt med standarder og best practice på markedet,
— Understøtter et nemt og dokumenterbart kontrol- og godkendelsesflow,
— Er webbaseret og kan tilgås af smartphones og tablets,
— Integreres med en række interne og eksterne systemer hos SDU.
Konvertering af data fra eksisterende system til nyt stystem.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
32366449
Nordre Strandvej 119F
Hellebæk
3150
Danmark
Telefon: +45 72441195
E-mail: mail@zebon.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse:www.zebon.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk