Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Kontrakt om levering af mobilt analyseudstyr
SKAT
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Pia J. Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@Skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skat.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af mobilt analyseudstyr.
Ordregiver udbyder en kontrakt om levering af 12 stk. mobilt analyseudstyr. Det mobile analyseudstyr, der skal anvende raman spektroskopi, skal kunne identificere stoffer i både flydende og fast form. Analyseudstyret skal indeholde et bibliotek over såvel legale som illegale stoffer og leveres inklusive life-time opdatering. Kontrakten omfatter desuden option om levering af op til yderligere 4 stk. mobilt analyseudstyr inklusive life-time opdatering.
Ordregiver udbyder en kontrakt om levering af 12 stk. mobilt analyseudstyr. Det mobile analyseudstyr, der skal anvende raman spektroskopi, skal kunne identificere stoffer i både flydende og fast form. Analyseudstyret skal indeholde et bibliotek over såvel legale som illegale stoffer og leveres inklusive life-time opdatering. Kontrakten omfatter desuden option om levering af op til yderligere 4 stk. mobilt analyseudstyr inklusive life-time opdatering.
Ordregiver kan bestille og få leveret indtil yderligere 4 stk. mobilt analyseudstyr. Ordregiver skal have afgivet bestilling til Tilbudsgiver inden ét år efter dato for Kontraktens indgåelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om levering af mobilt analyseudstyr.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har indgået en kontrakt regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk